Do české společnosti FOODISH, s.r.o., která se zabývá výrobou a prodejem přílohových potravin a zdravé výživy pod značkou ARAX hledáme pohodového a aktivního člověka na pozici Referent/ka obchodu a logistiky.
Co bude Vaší náplní práce:
- Příjem a zpracování objednávek (především z e-shopu),
- Komunikace se zákazníky,
- Zajištění pošty a drobné pochůzky,
- Objednávání spotřebního materiálu a kancelářských potřeb,
- Evidence reklamací,
- Zajišťování dopravy pro rozvoz zboží, komunikace s dopravcem i zákazníkem,
- Příležitostná účast na potravinářských veletrzích a prezentačních dnech.
Co od Vás očekáváme:
- Proaktivní přístup ke svěřeným úkolům,
- Zodpovědnost za svěřenou agendu,
- Znalost práce na PC (MS office minimálně na mírné pokročilé úrovni),
- Spolehlivost,
- Časovou flexibilitu,
- Snahu učit se a zlepšovat se,
- Vlastní nápady a kreativitu.
Výhodou bude, když:
- Budete umět základy anglického či ruského jazyka,
- Budete mít praxi v administrativě,
- Budete mít zkušenost s ERP programy typu ABRA, SAP, Helios apod.
Co můžete očekávat od nás:
- Přátelské prostředí, kde práce dává smysl,
- Motivující finanční ohodnocení,
- Po zkušební době bonusy z výše úspor na výdajích za dopravu,
- Flexibilní pracovní dobu,
- Komplexní zaškolení,
- Balíček firemních benefitů: stravenky v hodnotě 100,– Kč, příspěvek na kulturu 1500,– Kč, sick days, výrobky v hodnotě 1250,– Kč, Multisport karta a další,
- Možnost vlastní realizace a uplatnění vlastních nápadů.
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, prosíme o zaslání Vašeho CV. Brzy se vám rádi ozveme. Těšíme se na viděnou!