- 70 000 – 130 000 Kč
- Plný úvazek
Naše společnost zabývající se prodejem textilní galanterie a bižuterie hledá do svého nákupního oddělení tvůrčí a kreativní kandidáty hovořící anglicky.
Jste šikovný/á v kreativní činnosti? Vytváříte rád/a originály?
Komunikujete bez problémů s jinými lidmi a orientujete se i ve více věcech najednou?
Je pro Vás móda zábavou? Chcete prosadit své vlastní nápady?
Jste proaktivní a přemýšlíte nad prací?
Pokud jste na všechny otázky odpověděli ano, jste možná ten/ta, které hledáme!
Důvod, proč hledáme právě Vás je to, že máme hodně práce a těšíme se, že nám pomůžete vše zvládnout tak, aby jí bylo ještě více.
Vaší náplní práce bude:
dořešení schválených objednávek
zápis odeslaných objednávek, nastavení dostupnosti, informace nákupčímu
zpracování poptávek do zahraničí dle pokynů
zapsání informací do katalogu, evidence katalogu
zpracování poptávek od zákazníků – ověření skladových zásob dle jednotlivého rozlišení
kontrola zálistů se skenem, kontrola originálních balení do katalogu
pomoc při přípravě seznamu zahraničí dle pokynu nákupčích
úzká každodenní spolupráce s vedoucím nákupního oddělení, plnění dalších úkolů přidělených nadřízeným
spolupráce na tvorbě návrhů na zavedení /realizaci nového zboží
komunikace s ostatními odděleními společnosti
Naše požadavky na Vás jsou:
min. VŠ (Bc.) – podmínkou
znalost AJ mírně až středně pokročilá – podmínkou
praxe min. 1 rok v nákupu nebo v obchodu – výhodou
znalost práce na PC (MS Office)
vyjednávací schopnosti, systematičnost, přesnost
samostatnost, aktivní přístup, ochota se dále vzdělávat
schopnost týmové spolupráce, pozitivní přístup
analytické myšlení
Chceme Vám nabídnout:
hlavní pracovní poměr, plný úvazek
nástup ihned nebo po dohodě
místo výkonu práce: Kravaře
výhled na postup na pozici nákupního referenta
zázemí prosperující společnosti
příjemný kolektiv, osobní přístup
příspěvek na stravování
možnost osobního a profesního růstu
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.