- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Skupina SIMIX GROUP vznikla postupným spojováním malých a středních firem, kdy každá z nich se specializuje na poskytování různých služeb v oblasti poradenství, lidských zdrojů a podpory výroby a logisticky u zákazníků. Díky tomuto propojení skvěle rozumíme českému, slovenskému a německému pracovnímu trhu a jsme schopni pokrýt svými službami jakoukoliv lokalitu v uvedených zemích. Již více než 27 let dáváme lidem práci, která má smysl.
POŽADAVKY
min. SŠ se zaměřením na elektro, strojírenství nebo informatiku je výhodou.
Schopnost efektivně komunikovat a příjemně vystupovat.
Přirozená autorita a schopnost zaujmout a získat důvěru.
Samostatnost, odpovědnost a orientace na dosažení cílů.
Schopnost zvládat klíčové situace při nabídkovém řízení až do realizace projektů.
Aktivní znalost NJ nebo AJ nutností- vedení obchodních schůzek v cizím jazyce
Pokročilá znalost práce s PC a MS Office.
Řidičský průkaz skupiny B.
POPIS PRACOVNÍ ČINNOSTI
Aktivní vyhledávání nových zákazníků, péče o stávající klienty a transparentní spolupráce při realizaci vyhraných projektů.
Zodpovědnost za včasnou tvorbu nabídek a jejich doručení zákazníkovi.
Spoluvytváření obchodního plánu pro daný region.
Řízení procesu realizace nabídek a projektů.
Spoluvytváření marketingových strategií pro daný region.
Úzká spolupráce s týmem technologie, nákupu a vývoje při nabídkovém řízení projektů.
Vyhledávání nových možností na trhu na základě nových výrobních technologií a jejich aplikací.
NABÍDKA:
Služební automobil i k soukromým účelům.
Přátelské pracovní prostředí.
Motivující finanční ohodnocení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?