- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Místo výkonu práce: České Budějovice.
Předpokládaný nástup: ihned.
Zkušební doba: 3 měsíce.
Hlavní pracovní náplň: kompletní zákaznický servis pro svěřenou skupinu zákazníků; komunikace se zákazníky, vč. řešení operativních problémů (dodávky, zpoždění apod.); pravidelný reporting obchodních výsledků vedení společnosti; spolupráce na přípravě prodejních plánů, výhledů a na celkové strategii prodeje; příprava ceníků, jejich pravidelná aktualizace; příprava nabídek, spolutvorba kalkulací, pro stávají i nové zákazníky; aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí; obchodní jednání se zákazníky a dodavateli v tuzemsku i v zahraničí; řízení kolektivu 6 zaměstnanců obchodního oddělení a expedice. Požadované vzdělání: SŠ- kvalifikaci lze prokázat i osvědčením o zkoušce z profesní kvalifikace dle Národní soustavy kvalifikací.
Jazykové znalosti: aktivní AJ v úrovni B2.
Délka požadované praxe v oboru: praxe v oblasti prodeje zahradní techniky výhodou. PC znalosti: velmi dobrá znalost MS Excel, MS Power Point, MS Word.
ŘP sk.: B.
Další specifikace: flexibilita, odolnost proti stresu, komunikativnost, samostatnost.
Nabízíme: dobré platové podmínky včetně systému odměn; možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace; možnost vycestovat do zahraničí
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené; příspěvek na závodní stravování; služební vozidlo i pro soukromé využití, notebook, mobilní telefon; příspěvek na penzijní připojištění až 800 Kč měsíčně; pracovní dobu 37,5 hod týdně/7,5 hod denně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?