- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Dog-friendly office v centru Brna hledá dalšího člena do týmu!
Jsme firmou, která se již 10 let zabývá provozem systému na sledování vozidel pomocí GPS a vytváření knihy jízd.
Hledáme kolegu/kolegyni, který se bude zabývat administrativní činností pro vedení společnosti a obchodního oddělení, zároveň však pomáhat i s péčí o naše zákazníky.
Neváhej nám poslat svůj životopis, ať se můžeme vidět osobně!
* Výpomoc s administrativní činností vedení firmy, obchodníkům a fakturantce, příprava a doplňování jednoduchých kalkulací, plnění informací do interních systémů a webových stránek, kontrola brigádníků.
* Výpomoc s chodem kanceláře, například drobné nákupy.
* Telefonická i e-mailová komunikace a péče o zákazníky, základní technická podpora
* Spolupráce a koordinace všech stran zapojenými do řešení složitějších požadavků
* Výborná znalost práce s počítačem
* Logické uvažování, schopnost diagnostikovat příčinu problému
* Dobré komunikační schopnosti a dobrou znalost českého jazyka
* Znalost angličtiny na úrovni čtení
* Příjemné a asertivní vystupování
* Odolnost proti stresu
* Rychlé učení nových věcí a aplikací
* Řidičský průkaz sk. B – výhodou
* Motivující finanční ohodnocení
* Dog-friendly office
* Individuální rozvržení pracovní doby
* Firemní telefon, notebook
* Dobrý a stabilní kolektiv
* Občerstvení na pracovišti
* Telefon s 30 GB dat měsíčně
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Práce z kanceláře v centru Brna
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?