- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistou budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo. Naši zaměstnanci sami poznají, co je třeba udělat, a jednají tak, jako by Globus byl jejich vlastní.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Ceníme si selského rozumu a schopnosti převzít za svá rozhodnutí zodpovědnost.
Právě by se nám hodil pracovník / pracovnice reklamačního a informačního centra. Na této pozici využijete své komunikační a organizační schopnosti, základní znalosti občanského zákoníku (paragrafy týkající se reklamačního řízení) a schopnost práce na PC (MS Outlook, MS Office, program zbožového hospodářství, program pro náhledy do pokladních účtenek, Internet, MDE, programy určené ke zpracování reklamací).
Vítáme zkušenost na obdobné pozici, není podmínkou.
Jaká bude náplň práce
Příjem a administrativní zpracování zákaznických a předprodejních reklamací, kontrola dodržování zákonných lhůt pro vyřízení reklamačního procesu, vyrozumění zákazníků o výsledcích reklamačního řízení a vyřízení reklamace se zákazníky. Dále zajištění dopravy reklamovaného zboží na posouzení do servisů jednotlivých dodavatelů, komunikace se servisem a dodavateli, objednávky servisních techniků.
Práce u nás stojí za to. Férová mzda a spousta dalších „maličkostí“:
své peníze dostanete vždy a v čas
v listopadu 13. mzdu
na dovolené nešetříme, po 3 letech máte 5 dní dovolené navíc
šatna, sprchy, ale i kuřárna vám bude k dispozici
Voláte draze? Naši zaměstnanci mají výhodné volání nejen pro sebe, ale i pro své blízké
Cestujete rádi? Díky Globusu můžete cestovat nejen k moři levněji
Nebo raději za kulturou? Co takhle slevy do divadla, nejen pro sebe, ale i pro Váš doprovod..
Není toho málo a ještě vás může leccos mile překvapit…
A co teď?
Fajn, že jste dočetli až sem, to by byla škoda nám neposlat Váš životopis. :-) Stačí kliknout na odpovědět…
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?