- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Správa, rozvoj a udržování Systému kvality v souladu s normami ISO 9001 a IATF 16949.
Dohled nad zaváděním procesů a standardů podle požadavků závodu.
Organizace a řízení certifikačních, zákaznických a interních auditů, včetně řešení nápravných opatření, pokud je to nutné.
Navrhování a implementace opatření pro udržení a zlepšení úrovně systému kvality, včetně realizace plánu zlepšování závodu.
Příprava analýz pro vedení společnosti a spolupráce na nápravných opatřeních pro efektivní fungování systému kvality.
Zapojení do řešení problémů a průběžného zlepšování kvality výrobních procesů.
Zajištění souladu s firemními postupy při interních auditech a dodržování plánovaných termínů auditů.
Podpora kvality ve výrobě i v komunikaci se zákazníky.
Správa a aktualizace systémové dokumentace.
Kandidát by měl mít zkušenost s řížením systémové dokumentace ve společnosti dle platných norem IATF.
Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
Certifikovaná znalost ISO 9001 a IATF 16949.
Minimálně 2 roky zkušeností na obdobné pozici v automobilovém průmyslu.
Znalost auditů podle standardů VDA 6.3 a VDA 6.5.
Schopnost efektivního řízení kontrolních procesů
Dovednosti ve statistických metodách (např. SPC) a technikách řešení problémů.
Znalost nástrojů kvality (APQP, FMEA, PPAP, 8D, 5Y).
Pokročilá práce s MS Office, e-mailem a CAD softwarem (2D/3D).
Pokročilá znalost angličtiny.
Inspirativní pracovní prostředí, kde každý váš nápad je zlatý. ✨
Možnost se rychle rozvíjet a stoupat v kariéře, jako byste měli vlastní turbo-nabíječku. 📈
Benefity, které by jste ani nečekali a možnost profesního rozvoje, která vás bude bavit. 🎁
Neváhejte a zašlete nám váš životopis, ozveme se vám! 😊
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?