O nás
SIMIX GROUP propojení devíti spolupracujících společností, poskytujících různé HR a konzultační služby jako např. permanent placement, agenturní zaměstnávání, international hiring, outsourcing (BPO i RPO). Některé firmy v této skupině fungují na trhu více než 25 let. Skupina zaměstnává více než 1 000 zaměstnanců.
Náplň práce:
Do našeho týmu hledáme nového kolegu, který s námi potáhne
za jeden provaz.
Pozice koordinátora je v agentuře klíčovou.
Koordinátor je prostředníkem mezi naší společností a personálním či výrobním oddělením našeho zákazníka. Jde o pozici, která vyžaduje perfektní organizační schopnosti, pozitivní myšlení, zodpovědnost, nekonfliktní přístup a loajálnost.
Náplň práce:
- Vedení týmu koordinátorů zakázek ve svěřeném regionu.
- Organizace a vedení výběrových řízení pro agenturní zaměstnance.
- Spolupráce s náborovým oddělením společnosti.
- Organizace nástupů.
- Pohovory s novými uchazeči ( testování jejích dovedností ).
- Organizace lékařských prohlídek.
- Ubytování zaměstnanců ( kontrola ubytoven ).
- Zpracování a evidence docházky (kontrola na pracovišti ).
- Administrativní příprava podkladů pro mzdy.
- Pravidelný reporting.
Co od Vás očekáváme:
- Časová flexibilita.
- Perfektní vyjednávací a komunikační schopnosti.
- Přirozená vůdčí osobnost s přátelským přístupem.
- Zkušenosti s vedením týmu.
- Základní znalost zákoníku práce.
- Spolehlivost a loajálnost.
- Aktivní řidič(ka), sk. B..
- Schopnost školit BOZP a PO
- Povědomí o GDPR.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní společnosti.
- Zodpovědnou práci a fajn kolegy.
- Mobil, notebook a auto.
- Flexibilní pracovní doba.