Specialista/tka controllingu

České Budějovice 4, České Budějovice
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

AGROZET České Budějovice, a.s.

AGROZET České Budějovice, a.s. je přední česká firma s více než 60letou tradicí, specializující se na prodej a servis zemědělské techniky. Nabízí široký sortiment strojů, náhradních dílů a technických řešení pro zemědělce. Jejich zaměření na kvalitu a spolehlivost je dělá lídrem na českém trhu v oblasti zemědělské techniky.

O nás

Chcete se stát součástí úspěšné české obchodní společnosti s více než šedesátiletou tradicí? Chcete být členem týmu, kde je přesnost a odpovědnost stejně důležitá jako pozitivní přístup, ochota sdílet a úsměv?  Rád/a byste se podílel/a na řízení a optimalizaci finančních procesů? Věříte, že kalkulačkou, Excelem a grafem práce nekončí, a chcete znát odpověď na otázky „Proč? a Jak?“? V současné době hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialista controllingu s místem výkonu práce v sídle společnosti v Českých Budějovicích.

Co Vás čeká:

Hlavní náplní Vaší práce bude příprava a analýza měsíčních, čtvrtletních a ročních reportů a podkladů pro rozhodování. Budete sledovat a vyhodnocovat odchylky, spolupracovat na tvorbě plánů a forecastů, hledat příležitosti ke zlepšení a podporovat ostatní týmy při řízení finančních výsledků. Součástí Vaší práce bude také podpora při implementaci nových systémů a nástrojů controllingu.

Jak si Vás představujeme:

  • spolehlivá, zodpovědná, pečlivá osobnost se smyslem pro detail a schopností analytického myšlení
  • týmový hráč s chutí do práce, ochotou učit se nové věci a posouvat vpřed sebe i tým
  • pozitivní osobnost, která zvládne i náročnější chvíle s úsměvem
  • kolega/kolegyně, který/á se nebojí zeptat a rád/a sdílí svá know-how ve prospěch týmu
  • neobejdete se bez pokročilé znalosti MS Office (zejména Excel)
  • alespoň základní orientace v účetnictví a finanční analýze
  • VŠ vzdělání ideálně ekonomického směru
  • znalost programu Helios a praxe na obdobné pozici jsou pro Vás výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • stabilní zaměstnání, přátelské a pozitivní prostředí, kde si lidé pomáhají a baví je, co dělají
  • otevřenou komunikaci
  • prostor pro nápady a iniciativu, podporu ve Vašem profesním rozvoji
  • 13. mzdu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na volnočasové aktivity dětí zaměstnanců
  • dotované stravování v prostorách zaměstnavatele
  • věrnostní odměny dle odpracovaných let
  • odměny dle životních jubileí
  • zaměstnaneckou slevu na prodejní sortiment
  • ČSOB motivační program a ALZA benefitní program pro zaměstnance AGROZET
  • zvýhodněný telefonní tarif
  • pravidelné vzdělávací kurzy pro zvyšování kvalifikace
  • další benefity poskytované v rámci skupiny GES GROUP

Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis. Velice rádi se s Vámi seznámíme.

Těšíme se na Vaše přihlášky a možnou spolupráci!

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

AGROZET České Budějovice, a.s.
U Sirkárny 501/30
370 04 České Budějovice

IČO: 28113128
Datová schránka: 6btgbae
Další informace:
GPS: 48.985564,14.496984,
S-JTSK: -754022.61 -1165166.91, RUIAN: 25287958

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?