- 28 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Líbí se Ti letadla a letištní prostředí a bavilo by tě pracovat v mezinárodním prostředí?
Air Dispatch (CLC) s.r.o. je světovou jedničkou v centralizovaném vyvažování letadel a zrovna rosteme a díky tomu hledáme nové kolegy a kolegyně na pozici Load Controllera pro naši novou kancelář v Ostravě, kterou jsme otevřeli 1.9.2018! Budeš to právě ty kdo se stane naším novým parťákem a pomůžeš nám vybudovat skvělou ostravskou kancelář?
Odpověděl/a jsi si na většinu otázek ANO? Pak je pro Tebe Air Dispatch (CLC) tím správným místem a my tě rádi uvítáme mezi námi.
Jsme dceřiná společnost skupiny dnata spadající do Emirates Airlines Group, tedy máme za sebou skvělé zázemí a jednoho z největších hráčů v letectví. Naše hodnoty jsou kvalita, bezpečnost, standardy a jistota. Ty jsou pro nás klíčové během vyvažování letadel pro naše zákazníky, kterými jsou přední airlines z celého světa.
Jako Load Controller u nás budeš pracovat v krásné nové kanceláři v Nordica bulding v Českobratrské ulici, kde se o tebe budeme náležitě starat a snažit se Ti udělat práci co nejpříjemnější. Jsme ale letecký provoz a tak Tě u nás čekájí 12– ti hodinové směny v nepravidelném režimu (nepřetržitý provoz). Pro práci u nás potřebuješ logické, ale i trošku technické myšlení. Každý Loadař musí umět dobře počítat a zvládnout domluvit se dobře anglicky! Na začátek se u nás ale vrátíš do školní lavice, kdy tě měsíc budeme na vše důkladně školit a následně budeš ještě 14 dní pracovat se zkušenými kolegy, kteří tě práci u nás naučí i z praktické stránky. Pak už budeš pracovat samostatně od PC v programu Altea a komunikovat s letišti po celém světě.
Co Ti opravdu můžeme nabídnout je skvělá parta v kanceláři i mimo ní! Dbáme si o naši firemní kulturu a pořádáme i různé akce, aby naše práce nebyla jen o práci :-) .
Tak co, zkusíš to s námi?
Už se u nás vidíš? Výborně, rádi Tě uvítáme na osobním pohovoru! Pošli nám svůj životopis přes kontaktní fomulář níže, zavolej nám nebo se u nás zastav v kanceláři!
Těšíme se na tebe!
Tvůj tým Air Dispatch (CLC)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.