- 40 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Hráli byste rádi klíčovou roli v rámci inovativního projektu pro Evropskou vesmírnou agenturu? Jste specialista v oblasti městské zeleně, urbanismu a máte zkušenosti s komunikací s veřejnou správou? Láká vás cestování po Evropě – ze začátku třeba do Dánska či Portugalska? Hledáte zaměstnavatele, který je aktivní v oblasti životního prostředí a klimatické změny?
Pak čtěte dál!
ASITIS je inovačním lídrem v oblasti klimatické změny. V našem portfoliu najdete zpracování adaptačních strategií včetně využití družicových dat, akční plány pro udržitelnou energii a klima, energetické koncepce a mezinárodní projekty v oblasti adaptace na klimatickou změnu. Jsme praktici – koncepční poradenství u nás vychází ze znalosti dalších kroků. Nenavrhujeme věci, které nemají smysl, nebo které nejsou realizovatelné.
* Hledáme kolegu, který se stane klíčovou postavou naší inovativní služby UpGreen.
* V dané roli uplatníte zkušenosti z oblastí: krajinářské architektury, produktového managementu, poskytování služeb veřejné správě, poradenství pro management, business developmentu.
* Služba UpGreen je inovativní služba založená na poznání městské zeleně v širších souvislostech s využitím družicových snímků. Kombinuje zkušenosti z oblastí zeleně, adaptace na klimatickou změnu, zpracování družicových snímků a zpracování dat.
* Návrh služby vyhrál již druhý mezinárodní tendr Evropské vesmírné agentury a nyní bude služba demonstrována v dánské Kodani a portugalském Lisabonu.
* Do týmu hledáme aktivního kolegu, který bude dostatečně časově flexibilní na to, aby mohl být oporou našim zákazníkům a partnerům po Evropě. Člověka, který bude zvídavý, bude ho zajímat, jak problematiku řeší různé municipality a co by služba měla umět, aby jim pomohla vyřešit jejich problémy. Zároveň musí být komunikativní, aby minimálně v anglickém jazyce zvládal vést analytická jednání i diskuze o benefitech služby.
* Interně roli nazýváme – hlavní konzultant.
* VŠ vzdělání v odpovídající oblasti – ideálně krajinná architektura, urbanismus, popř. související.
* Aktivní znalost angličtiny umožňující profesionální práci – pracovní pohovor bude zahájen v anglickém jazyce, druhý evropský jazyk výhodou.
* Předchozí zkušenosti v některé z následujících oblastí: práce v oblasti krajinářské architektury (oblast systémů sídelní zeleně), poradenství pro veřejný sektor, poradenství pro management, produktový management – rozvoj inovativní služby (start-up/spin-off).
* Schopnost rychle se učit velké množství nových věcí.
* Samostatnost a tah na bránu.
* ŘP sk. B
* Odpovídající mzdové ohodnocení a benefity.
* Příležitost rychlého profesního růstu.
* Svobodné prostředí pro kreativní práci v kolektivu řady odborníků z různých oblastí.
* Ambice prosadit se s evropsky inovativními službami v jednom z nejtěžších segmentů – B2G.
* Příležitost zlepšit život milionům Evropanů.
* Firmu, která má za sebou stovky zakázek – dost na to, aby měla řadu spokojených zákazníků a dobré jméno, málo na to, aby nebylo co zlepšovat a kam růst.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.