- 34 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme český internetový obchod s volnočasovým, reklamním a pracovním oblečením.V naší nabídce najdete více než 40 tisíc kvalitních produktů pro ženy, muže i děti. Od vzniku společnosti nabízíme také realizaci potisku a výšivky.Zboží expedujeme po České republice, na Slovensko, do Maďarska a Rumunska. Mezi naše zákazníky patří koncoví uživatelé, firmy, školy i instituce.
Rosteme každým dnem a chceme v tom i nadále pokračovat. Za našimi úspěchy stojí nejen naši zákazníci, ale také naši kolegové. A proto do našeho provozu v Bystřici pod Hostýnem hledáme dalšího kolegu, který se bude chtít stát součástí našich úspěchů.
• Vedení cca 10-15 členného týmu
• Nastavení a zlepšování procesů na oddělení expedice
• Zajištění expedice zakázek
• Odpovědnost za efektivní chod oddělení
• Koordinace pracovníků expedice, rozdělení informací o zakázkách
• Komunikace s externími poskytovateli logistických služeb a přepravci
• Komunikace s odděleními napříč firmou
• Kontrola plnění plánů a procesů
• Tvorba reportů pro vedení firmy, účast na poradách
• Organizace nakládky
• Operativní řešení problémů
• Práce s interním počítačovým systémem
• Dohlížet na dodržování BOZP a PO v prostorách expedice
• Odpovědnost za provádění inventur
• Hodnocení svých podřízených
• Plánování kapacit pro zajištění plnění plánu expedice zakázek
• Zajištění školení pracovníků expedice na nové procesy a směrnice
• Vedoucí schopnost a zkušenost s vedením týmu
• Praxe z oblasti skladování a expedice zboží
• Asertivní osobnost, která umí otevřeně komunikovat a umí si nastavit disciplínu
• Vytrvalá osobnost, která se nezhroutí při prvotních nesnázích a dá plnou podporu svému týmu. Jednoduše byste měl/a jít příkladem a svůj tým táhnout
• Samostatnost a smysl pro pořádek
• Řidičský průkaz skupiny B
• Počítačová způsobilost MS Office
• Schopnost určovat priority a vidět věci v souvislostech komplexně
• Důmyslný systém zaškolení - první týdny se Vám bude věnovat zkušený kolega, který bude "při ruce", aby byl Váš start co nejhladší
• Stabilní práci u férového zaměstnavatele
• Otevřenost a prostor pro seberealizaci
• Můžete se těšit na skvělý tým. Jsme tu více přáteli jak kolegy
• 2 dny Sick Days
• Možnost záloh na výplatu
• Zaměstnanecké slevy na celý sortiment
• Kvalitní káva a čaj pro zahřátí a nabuzení
• Společně užité akce, které již mají svou tradici (letní výlety, vánoční večírky..)
• Stravenkový paušál 99,40 Kč za každý odpracovaný den
• Každý rok +1 den dovolené navíc (startujeme na 20 dnech)
• Možnost bezplatného využití firemního tarifu u T-Mobile (neomezené volání, data a sms v rámci ČR)
• Místo výkonu: Bystřice pod Hostýnem
• Mzdové rozpětí: 30.500-42.000 Kč

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.