- 21 000 – 26 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
BRAVSON GROUP s.r.o. je přední český dodavatel chovatelských potřeb pro drůbež i dalších zajímavých produktů pro zvířata, dům a zahradu. Pomáháme tisícům zákazníků vybírat a nakupovat to nejlepší pro jejich zvířecí miláčky i pro jejich domácnost. A právě teď hledáme nového parťáka, který se postará o efektivní nákup a plynulé zásobování našich internetových obchodů.
Chceš rozvíjet svůj obchodní talent, vyjednávat s?dodavateli, přemýšlet strategicky nad cenotvorbou a mít reálný dopad na úspěch našich e-shopů? Pak jsi ten pravý člověk, který nám pomůže držet krok s?rychle se vyvíjejícím světem online nakupování!
Co bude tvojí náplní práce?
• Komunikace s dodavateli
Budeš v?pravidelném kontaktu s?našimi tuzemskými i zahraničními (převážně AJ) dodavateli. Vyjednáš s?nimi co nejlepší podmínky a dohlédneš na plynulé dodávky zboží.
• Strategické řízení zásob
Pomocí analýzy prodejů a skladových zásob budeš plánovat, kdy a kolik zboží je potřeba objednat, aby bylo vždy k?dispozici, ale zároveň se nám nehromadilo ve skladu.
• Optimalizace logistických procesů
Postaráš se o hladký průběh dopravy od dodavatelů až k?nám na sklad. Čeká tě zajišťování veškeré dokumentace a komunikace s?přepravci.
• Práce s cenami a ceníky
Budeš aktualizovat prodejní ceny produktů dle naší firemní strategie. U nových i stávajících produktů se můžeš opřít o svůj obchodní cit a analýzu dat, abys stanovil/a tu nejlepší možnou cenotvorbu.
• Příprava pro listování nových produktů
Ve spolupráci s?kolegy přichystáš vše potřebné pro uvedení nových položek do našich e-shopů.
• Vylepšování internetových obchodů
Budeš spolupracovat na rozvoji našich e-shopů, přidávat nápady a pomáhat je posouvat na vyšší úroveň.
• Správa B2B ceníků
Pomocí pravidelné aktualizace udržíš naše velkoobchodní partnery v?obraze a podpoříš tak dlouhodobě kvalitní obchodní vztahy.
Co od tebe očekáváme?
• Zkušenosti z nákupu
Máš za sebou minimálně 3 roky praxe na pozici nákupčího, ideálně s?prokazatelnými úspěchy. Zkušenost s nákupem z?Číny je velkou výhodou.
• Obchodní myšlení a vyjednávací dovednosti
Baví tě nacházet kompromisy, dokážeš vyjednat výhodné podmínky a přemýšlet tak, aby z?toho profitovaly obě strany.
• Komunikační dovednosti v češtině i angličtině
Zvládneš psát i mluvit česky na profesionální úrovni a v?angličtině se domluvíš nejméně na úrovni B1.
• Pokročilá práce na PC
Poradíš si s?MS Office (hlavně s Excelem). Setkáš se u nás s?funkcemi a vzorci jako SVYHLEDAT, kontingenční tabulky či výpočty marže a obrátky.
• Tah na branku a chuť se učit
Máš motivaci stále se posouvat, hledat nová řešení a nebojíš se změn.
• Zodpovědnost, spolehlivost a smysl pro detail
Dokončíš, co jsi začal/a, a děláš věci pořádně. Na tvou dochvilnost a spolehlivost se můžeme vždy spolehnout.
• Týmový hráč
Spolupráce v týmu je pro tebe přirozená, ale zvládneš i samostatný projekt od A do Z.
Co ti nabízíme?
• Mzdové ohodnocení od 30.000 Kč až do 50.000 Kč
Záleží na tvých zkušenostech a výsledcích. Součástí je i systém hodnocení, který ocení tvoje pracovní nasazení.
• Dovolená a sick days
Začínáme na 20 dnech dovolené, po prvním roce ti přidáme 3 navíc. K?tomu máš 3 sick days ročně pro neplánované „co kdyby“.
• Odměny a bonusy
Osobní a pracovní výročí ti zpříjemníme odměnou, stejně tak i vánoční svátky bonusem.
• Firemní akce a teambuilding
Rádi stmelujeme kolektiv, ať už při společném grilování, na vánočních večírcích či j
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?