- 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Od roku 1997 se naše společnost, která je součástí mezinárodně fungující firemní skupiny LUDWIG PFEIFFER, specializuje na výstavbu, opravy a rekonstrukce inženýrských sítí.
Odbornost zaměstnanců, špičkové technické vybavení, každoroční nárůsty objemu stavební výroby a získávání stále prestižnějších zakázek nás řadí mezi přední stavební společnosti v oboru výstavby inženýrských sítí v ČR.
-vytvoření nákladové ceny, příprava rozpočtu v požadovaném formátu (Kros plus; ceníky ÚRS) pro soutěže a výběrová řízení, prohlídka stavby, poptávka subdodávek, jednání se zákazníky a zpracování nabídky
- VŠ/SŠ technického směru (stavební zaměření výhodou)
- zkušenosti s přípravou rozpočtů a nabídek alespoň 2 roky v oblasti inženýrských sítí, vodohospodářských staveb nebo komunikací
- znalost technologických postupů: vodovody, kanalizace, případně silniční komunikace nebo plynovody
- pokročilá znalost práce s PC (Excel)
- znalosti rozpočtových programů pro stavebnictví (Kros plus)
- zázemí silné společnosti s účastí v mezinárodně fungující skupině, jistota a stabilita firmy s více než dvacetiletým působením na českém trhu
- podpoříme Vaši samostatnost, iniciativní a kreativní přístup
- společně s Vámi budeme usilovat o Váš profesní a osobní rozvoj
- poskytneme Vám zaměstnanecké výhody - mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, 3 dny "sick days", 110,- Kč stravenky (stravenklový paušál), příspěvek na penzijní připojištění a spoustu dalšího…
- profesionální pracovní prostředí s přátelskou a otevřenou atmosférou
Místo pracoviště: Praha 4 - Modřany (přímo u tramvajové zastávky Belárie)
Datum nástupu: možno dle dohody
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?