- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
TSR Czech Republic s.r.o. je lídrem na českém trhu v oblasti výkupu, zpracování a obchodování se železnými a barevnými kovy. Provozuje více než 30 výkupních a zpracovatelských míst a zaměstnává téměř 450 kolegů na administrativních, provozních pozicích a v managementu. Společnost je součástí mezinárodně působící TSR GROUP, celá skupina je pak součástí koncernu REMONDIS, jednoho ze světově největších poskytovatelů služeb v oblasti recyklace, komunálních a průmyslových služeb a vodního hospodářství. Díky naší činnosti – opakované recyklaci kovových odpadů – přispíváme významnou měrou ke snižování negativních dopadů těžby, transportu a zpracování primárních surovin. Svět kovů je náš svět. Do týmů našich regionálních středisek hledáme nové kolegy do oblasti financí, obchodu a operativního řízení. Přidejte se k nám!
Ahoj, jmenuji se Marek, více než 1 rok pracuji jako obchodník ve společnosti TSR Czech Republic s.r.o. Řeknu Ti, jak to v TSR chodí a uvidíš, jestli tě to zaujme, jako kdysi mne a budeš chtít být členem našeho týmu.
Mojí základní úlohou je budovat dobré jméno naší společnosti. Udržuji vztahy s obchodními partnery a buduji nové vztahy s firmami, které si aktivně vyhledávám ve svěřeném regionu. Výjimečné na mé práci je, že neprodávám „něco“ jako jiní obchodníci – já šrot nakupuji. A svým dodavatelům mohu díky stabilitě a velikosti TSR nabídnout víc, než moje konkurence, například servis na vyšší úrovni. Baví mě, že stále hledám nové výzvy a nové příležitosti.
Celý první měsíc jsem se jen zaškoloval. Můj vedoucí obchodu mi vypracoval plán tak, aby mne kolegové z provozu naučili perfektně poznat druhy materiálů, zkusil jsem si třídění barevných kovů, jak se materiál přejímá, co dělají řidiči a strojníci. Zaškolení bylo hodně důkladné a dodnes z něj těžím v mojí každodenní práci obchodníka. Po zaučení na provoze se mi začali věnovat kolegové obchodníci a seznámili mě s businessem.
Naplánuji si a následně sjednám schůzky u zákazníků v regionu, denně tak 4-5 jednání. Pokud se jedná o nové akvizice, je zapotřebí umět výborně odprezentovat firemní politiku, správně motivovat partnera ke spolupráci a následně připravit atraktivní cenovou nabídku. Zásadní složkou mé práce je i podpora a péče o stávající zákazníky.
Jsem součástí menšího obchodního týmu a vedoucího obchodu. Nicméně člověk si buduje vztah také s provozem, takže jsme, dá se říct, jedna parta lidí. Já mám skvělý pocit z toho všeho a vím, že se mohu kdykoliv na kolegy obrátit. Kolektiv je tady skvělý, pravidelně se těším na teambuildingy obchodního týmu a TSR setkání provozu a obchodu.
Takřka každý den se zastavím na naší pobočce, abych měl přehled o dění na provoze a komunikoval s provozními kolegy. Dlouhodobě dobré výsledky lze dosahovat jen společně díky perfektní spolupráci obou stran.
Možnost kariérního růstu zde není prázdným pojmem. Já osobně jsem před časem přijal výzvu a stal jsem se koordinátorem pro obchod s barevnými kovy pro střední a severní Čechy. Nebylo to však zadarmo – plnil jsem cíle a pracoval na maximum. A při takovém výkonu pak vidím i nadstandardní odměnu ve výplatě. Projevy důvěry od vedení, možnost být hlavní tváří naší firmy na trhu, dlouhodobá stabilita firmy i v těžkých časech a k tomu určitá míra svobody v plánování podle sebe – to jsou mé důvody pro práci v TSR.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.