- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Chcete začít svou kariéru v obchodu a mluvíte rád/a anglicky?
Jsme na trhu již 25 let a naše produkty určitě znáte. Působíme v oblasti marketingu. Máme zákazníky po celém světe jako jsou například Coca-Cola, Google, Gambrinus nebo Marlenka.
Chcete se stát také součástí našeho úspěchu?
Co budete mít na starosti:
Budete v kontaktu s našimi zákazníky. Povedete obchodní jednání, budete navrhovat řešení podle potřeb zákazníka a postupně si přeberete již stále zákazníky. Vaší náplní bude také akvizice nových zákazníků (asi z 20 %). Do terénu vyjedete tak 2-3 krát za měsíc. Dále budete spolupracovat na realizaci zakázek s interními týmy (nákup, logistika, grafika...)
Jaké máme požadavky?
Nejdůležitější je pro nás angličtina - tzn. bez problémů se domluvíte a nebojíte se ani psaním e-mailů
Máte chuť do práce a schopnost navazovat vztahy se zákazníky
Jste aktivní řidič a rád/a cestujete
Máte ukončené středoškolské vzdělání
Dále uvítáme, pokud:
Jste vytrvalý/á a máte chuť pracovat na obchodních výsledcích
Máte již zkušenost s obchodem nebo referentskou činností
Kariérní růst je pro Vás motivací
Za to Vám nabídneme:
Seberealizaci a možný postup v kariéře - což je u nás běžné
Pružnou pracovní dobu - která vám umožní skloubit práci s osobním životem
Sportovní aktivity a firemní akce - na kterých lépe poznáte své kolegy
Dovolenou nad rámec zákona - abyste si užil/a více odpočinku
Sickdays - když vám není nejlépe, můžete zůstat doma
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?