- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost TopolWater, s.r.o. byla založena v roce 1990 a v současné době je firmou s cca 80 zaměstnanci. Předmětem činnosti je výroba a instalace zařízení, určených pro čištění odpadních vod. Nabízíme čistírny jak pro rodinné domy, chaty a drobné provozovny, tak i čistírny pro menší obce a pro biologicky znečištěné odpadní vody z průmyslových provozů. K hlavním znakům firemní filozofie patří ucelenost služeb, hrdost na tradici a historii firmy, důraz na kvalitu a neustálý vývoj či zdokonalování. Společnost TopolWater není jen dodavatel technologií, ale je i inženýrskou firmou, která zajistí zakázku kompletně, od technologického návrhu dle zadání investora, přes projekt, výrobu a dodávku technologického celku, až po uvedení díla do provozu. Do svého pracovního týmu hledáme nové kolegy a kolegyně, kteří s námi budou vymýšlet, vyrábět, montovat a spravovat ty nejlepší čistírny odpadních vod.
Hledáme posilu do našeho týmu rodinné firmy, která s námi bude budovat novou síť partnerských montážních a servisních firem pro naše kontejnerové ČOV. Pokud vás baví navrhovat nové systémy, oslovovat a komunikovat s lidmi a mít pod kontrolou celý proces od začátku do konce, jste možná ten, koho hledáme. Budete koordinovat a řídit naši servisní síť. Kladný vztah ke stavebnictví, technice, strojům, elektroinstalacím a MaR je nutností. Pokud se v tom vidíte, pojďme společně přispět k čistější vodě!
Praxe: výhodou
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál v hodnotě 116,- Kč / den, až 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní pojištění ve výši 5% z hrubé mzdy.
Mzda po dohodě dle předností konkrétních uchazečů, možnost služebního automobilu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?