- Plný úvazek

z:28.3.2025
Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese:
https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/
Platové zařazení: 9.-10. platová třída dle vzdělání (platový tarif od 23.110 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; příplatek za vedení, možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů.
Místo výkonu práce: město Studénka, Středisko čistírny odpadních vod a kanalizace, ul. Poštovní 772, Studénka.
Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/.
Charakteristika vykonávané práce:
Zajištění plynulého a bezpečného provozování kanalizací a jejich příslušenství (čerpací stanice, čistírna odpadních vod, vodovodní šachty) v souladu s právními předpisy, kanalizačním řádem a zejména provozním řádem čistírny odpadních vod a kanalizace včetně všech činností vyplývajících z platné legislativy, požadavků poskytovatelů dotací a pokynů vlastníka.
" Zasílání a doručování písemností, provádění místních šetření v rozsahu svěřené agendy, příprava ucelených částí rozpočtu podle přidělených § včetně kontrolní činnosti.
" Zajišťování bezpečného a řádného provozu vybraných technických zařízení, například zvedacích zařízení (jeřábů), transportních zařízení. Zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluhy vybraných technických zařízení.
" Zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě.
" Zpracovávání programů a plánů péče o stroje a technická zařízení, plánů běžných, středních a generálních oprav, prohlídek a prověrek včetně jejich zajišťování, v rozsahu a dle konkrétních požadavků zpracovaných v provozním řádu čistírny odpadních vod a kanalizace. Zajišťování souladu provádění oprav a modernizace strojů a zařízení. Sestavování rozpočtů a sledování nákladovosti.
" Zpracování jednotlivých předpisů, pokynů a řádů dle platné legislativy a vnitroorganizačních předpisů.
" Zpracování a aktualizace pasportu kanalizací.
" Uzavírání a evidence dodavatelských a odběratelských smluv.
" Příprava smluvních vztahů a objednávek na dodávky, služby a stavební práce.
" Kalkulace vodného a stočného.
" Zpracování Plánu financování obnovy vodovodů a kanalizací.
" Průběžné vedení majetkové evidence vodovodů a kanalizací.
" Průběžné vedení provozní evidence, kterou tvoří výkresová dokumentace kanalizací, nákladové listy, cenové kalkulace, plán kontrol míry znečištění odpadních vod a další dokumenty vypracované dle platné legislativy.
" Provádění technického dozoru při realizaci oprav a údržby svěřeného majetku.
" Zasílání hlášení a výkazů v souladu s platnou legislativou.
Požadované vzdělání: středoškolské, vysokoškolské vzdělání v oboru stavebnictví, strojírenství, elektrotechnika (obor vodní stavby výhodou).
Další požadavky: znalost zákona č. 254/2001 Sb., o vodách a o změně některých zákonů (vodní zákon), zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích pro veřejnou potřebu a o změně některých zákonů, praxe v oboru čistírny odpadních vod, vodovodů a kanalizací, znalost odpadového hospodářství, chemického a biologického čištění vod, znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, vyhlášky č. 50/1978 Sb., o odborné způsobilosti v elektrotechnice, aktivní znalost práce na PC (MS Office
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?