VEDOUCÍ SKLADU (40 - 45.000 Kč)

Brno
40.000 – 45.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Odborné vyučení bez maturity
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Advantage Consulting, s.r.o.

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.

O nás

Máte zkušenosti s řízením menšího týmu, orientujete se ve skladových procesech a počítač ani vysokozdvižný vozík pro vás nejsou problém? Pak hledáme právě vás!

Do našeho menšího skladu v Brně přijmeme spolehlivého VEDOUCÍHO SKLADU, který povede 4–5členný tým, zajistí plynulý chod skladu, správnou evidenci zboží a v případě potřeby se sám aktivně zapojí do práce.

Pošlete nám Váš životopis!

Náplň práce:

* Organizace a koordinace práce ve skladu
* Zodpovědnost za správnost příjmů, výdejů a skladových zásob
* Vedení menšího týmu skladníků
* Práce s PC – evidence, přehledy, komunikace
* Manipulace se zbožím pomocí VZV

Co od Vás očekáváme:

* Praxi na obdobné pozici a zkušenost s vedením menšího počtu lidí
* Platné oprávnění na VZV
* Dobré organizační a komunikační schopnosti
* Schopnost práce s PC (MS Office, skladové systémy)
* Pečlivost, spolehlivost a zodpovědnost

Co Vám můžeme nabídnout:

* Práci na jednu směnu ve stabilní společnosti (6 - 14:30)
* Motivující finanční ohodnocení
* Stravenkový paušál
* 13. plat
* Jazykové vzdělávání
* 5 týdnů dovolené

* Místo výkonu práce: Brno - jih

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Sídlo firmy

Advantage Consulting, s.r.o.
Orlí 708/36
602 00 Brno

IČO: 26289822
Datová schránka: rn3jeec
Další informace:
GPS: 49.194550833709,16.614018884979,
S-JTSK: -597732.33 -1160861.93, RUIAN: 28324412

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?