Referent/ka v oddělení odvolání a správní agendy Brno

Řečkovice, Brno
27.370 – 41.940 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Ministerstvo práce a sociálních věcí hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

MINISTERSTVO PRÁCE A SOCIÁLNÍCH VĚCÍ ČR

Do kompetence ministerstva patří především sociální politika (problematika zdravotně postižených, sociální služby, sociální dávky, rodinná politika apod.), sociální pojištění (důchody, nemocenské, apod.), oblast zaměstnanosti (trh práce, podpora zaměstnanosti, zahraniční zaměstnanost apod.), pracovněprávní legislativa, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, rovné příležitosti pro ženy a muže (genderová problematika), evropská integrace a oblast čerpání finanční pomoci z fondů Evropské unie (EU).

Náplň práce:

  • vedení a projednávání správního řízení na úseku nepojistných sociálních dávek v souladu s organizačním řádem, zejména řízení o odvolání, řízení o obnově a novém řízení, řízení o stížnostech, přezkumné řízení, a v těchto řízeních provádění veškerých procesních úkonů a rozhodování o všech procesních otázkách, s výjimkou meritorního rozhodování; ledaže by k tomu byl zaměstnanec pověřen ze strany ředitele odboru;
  • rozhodování o prominutí podmínky trvalého pobytu;
  • odpovědnost za správné posouzení jednotlivých případů;
  • příprava podkladů a stanovisek pro jednání před soudy, které přezkoumávají pravomocná rozhodnutí vydaná ministerstvem;
  • zpracovávání podkladů a stanovisek k rozkladům;
  • spolupráce na organizaci porad pro pracovníky příslušných správních úřadů na úseku nepojistných sociálních dávek;
  • spolupráce s dalšími orgány, organizacemi a odborníky, mj. při vytváření a aplikaci metodiky;
  • vykonávání činností vyžadujících individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, vykonávané v omezených časových nebo prostorových podmínkách, spočívající v soustavném přímém osobním styku s občany v mimořádně tíživé nebo neočekávané sociální situaci nárokujícími nepojistné sociální dávky, pravidelné provádění konzultační a poradenské činnosti ve směru k občanům, jakož i podávání přímých odpovědí a informací účastníkům řízení a ostatním osobám;
  • provádění sociálního/místního šetření v přirozeném sociálním prostředí fyzických osob;
  • zajišťování a provádění kontrolní činnosti na úseku nepojistných sociálních dávek;
  • evidence a vyhodnocování agendy oddělení pro interní či externí statistické účely;
  • výkon technicko - administrativních prací spojených s chodem oddělení, mimo jiné činností spojených s poštou, podatelnou a výpravnou, spisovou službou, kontrola materiálů a podkladů oddělení určených pro vypravení po formální stránce;
  • zajišťování správy a evidence řízené dokumentace oddělení; vyřizování a ukládání jednotlivých písemností podle spisového a skartačního řádu; vedení průběžné spisové dokumentace v jednotně uspořádaných spisech a na předepsaných tiskopisech, a rejstříků správního řízení; odpovědnost za příruční spisovnu, kterou vede zaměstnanec ke své agendě; zajišťování archivace spisů oddělení.

Co od Vás očekáváme:

  1. státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru;
  2. dosažení věku 18 let;
  3. plnou svéprávnost;
  4. bezúhonnost;
  5. dosažení vyššího odborného vzdělání nebo vysokoškolského vzdělání v bakalářském studijním programu;
  6. potřebnou zdravotní způsobilost;
  7. potřebnou znalost českého jazyka, není-li žadatel státním občanem České republiky.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • zajímavou práci v Brně;
  • služební poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců;
  • pružnou služební dobu;
  • 5 týdnů dovolené;
  • 5 dnů indispozičního volna;
  • 1 den na vyřízení osobních záležitostí;
  • platový tarif dle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. (10. platová třída);
  • osobní příplatek + odměny 2x ročně (nenárokové složky platu);
  • peněžitý příspěvek na stravování, tzv. stravovací paušál;
  • další vzdělávání státních zaměstnanců;
  • zaměstnanecké benefity z fondu kulturních a sociálních potřeb.

👉VÍCE INFORMACÍ K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ NAJDETE NA ÚŘEDNÍ DESCE MPSV - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ NA SLUŽEBNÍ MÍSTA - MINISTERSKÝ RADA V ODDĚLENÍ ODVOLÁNÍ A SPRÁVNÍ AGENDY BRNO (SM 921 002)

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 32 180 – 46 820 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. července
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 29 050 – 42 140 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. července
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Český Krumlov Český Krumlov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. července
Mosolf Automobillogistik s.r.o. | Mosolf Automobillogistik s.r… | Kolín Kolín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 19. června

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

bezpečnost na dobu neurčitou kulturní
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT