- 41 000 Kč
- Plný úvazek
DĚLEJ PRÁCI, KTERÁ JE VIDĚT.
Jsme strategické oddělení zodpovídající za byznys výsledky – plíce celé Alzy, které ve spolupráci s IT a provozní částí firmy na konci roku generuje finální obrat a zisk. Využij jedinečné příležitosti a dělej práci, která je vidět – přidej se k nám jako další Business Unit Assistant!
Co Tě na pozici Business Unit Assistant čeká a nemine?
Podpora – první týdny po nástupu tě čeká promyšlená adaptace s tvým buddym a posléze rozvoj s nadřízeným
Mzda u nás nemá strop – záleží jen na Tobě, jak využiješ byznys příležitosti, naše výhody a kolik si vyděláš
Jsi administrativní podpora týmu – vyřizuješ zákaznické dotazy, zalistováváš produkty na web a jsi nepostradatelnou součástí
Osobní rozvoj – hodně se školíme a interní rotace u nás není problém
Jaký bys jako Business Unit Assistant měl/-a být?
Nechybí Ti trpělivost – budeš ji potřebovat při vyřizování zvídavých zákaznických dotazů
Svůj osud si řídíš sám/sama – jsi samostatný/á a spolehlivý/á
Nehledáš výmluvy, ale cestu – jsi kreativní a otevřený/á
Umíš to s čísly – u nás se hodně počítá
Napiš nám a my se Ti ozveme do 48 hodin!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?