- 39 500 Kč
- Plný úvazek

V makro nás spojuje láska k jídlu, gastronomii a všemu co s ní souvisí. Jsme VELKOOBCHOD. Naši zákazníci jsou podnikatelé – péči a servis umíme zajistit jak malému bistru, tak i michelinské restauraci. Společně každý den pracujeme na tom, aby ve svém oboru uspěli. V makro je nás 3 500 a společně se staráme o téměř milion zákazníků. A pořád rosteme dál. Víme, že základem našeho úspěchu jsou naši lidé.
● seznámíte se s prací obchodních zástupců v terénu i na prodejně
● budovat dlouhodobé partnerské vztahy s Horeca zákazníky
● plnit nastavené cíle
● vyhledávat nové obchodní příležitosti
● jednat se zákazníky
● zajišťovat kvalitní servis, aktivně řešit veškeré potřeby zákazníků
● pozitivně nastavené myšlení, touhu uspět, proaktivitu a iniciativu
● rozvinuté obchodní, komunikační a vyjednávací dovednosti
● chuť a vůli jednoduše, rychle a efektivně budovat rostoucí velkoobchod makro
● flexibilitu a odolnost vůči stresu
● výhodou je zkušenost z gastronomie - hotelu, restaurace, kavárny
● uživatelskou znalost práce na PC
● podmínkou SŠ vzdělání ukončené maturitou
● řidičský průkaz sk. B
● motivující finanční ohodnocení = fixní mzda + možnost výkonnostního bonusu
● výplata mzdy do každého 7. dne v měsíci
● stabilní zázemí mezinárodní společnosti
● tým nadšených profesionálů
● kvalitní adaptační program, ať víte od začátku, jak fungujeme
● rozvojové aktivity, tréninky, pomůžeme vám osobnostně a profesně růst
● IPad a telefon
● zaměstnanecké sleva 10% na vaše nákupy!
● dovolená 25 dní
● ročně až 9 600 Kč na sport/kulturu/relaxaci nebo penzijní připojištění
● zvýhodněné tarify mobilního operátora pro vás a vaše blízké
● možnost nákupu v Makru až pro 5 členů rodiny
● sleva na pohonné hmoty
● IHNED nebo dohodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?