- 14 000 – 18 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory
Jsme mladá expandující firma v oblasti hotelnictví. Díky neustálým inovacím a dynamickému prostředí neustále rosteme a zdokonalujeme se. Hledáme aktivní, felxibilní lidi, kteří budou sdílet stejnou vizi a mindset řešení problémů!
Hledáme především člověka, který u nás chce být naplno – ideálně 160 hodin měsíčně. Můžeme se ale domluvit i na jiném typu úvazku – DPP, živnost i HPP – jednotlivé podmínky se liší dle typu úvazku na pozici Recepční/ multitasker v apartmánech v centru Brna!
V Internestu budeš mít na starosti především komunikaci s hosty, jejich ubytování a řešení problémů a požadavků. Zároveň budeš řešit i administrativu a provozní záležitosti, které jsou stěžejní pro chod ubytování, a dohlížet i na ty nejmenší drobnosti před příjezdem hosta.
Nastavíš si směny a zbytek pracovní doby se z tebe stane náš markeťák a social media manager. Čeká tě třeba vymýšlení postů a konceptů, práce s grafikou, focení nebo vylepšování designu našich pokojů. Jakmile se sladíme, dostaneš volnou ruku se kreativně vyřádit a získáš spoustu zkušeností. Postupně také získáš šanci zapojit se do dalších činností, které souvisí s chodem firmy. Máme ve firmě speciální systém, který ti umožní si sestavit pracovní povinnosti přesně podle tvého gusta, zaměření a schopností.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.