- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Jsme mladá expandující firma v oblasti hotelnictví. Díky neustálým inovacím a dynamickému prostředí neustále rosteme a zdokonalujeme se. Hledáme aktivní, felxibilní lidi, kteří budou sdílet stejnou vizi a mindset řešení problémů!
Hledáme především člověka, který u nás chce být naplno – ideálně 160 hodin měsíčně. Můžeme se ale domluvit i na jiném typu úvazku – DPP, živnost i HPP – jednotlivé podmínky se liší dle typu úvazku na pozici Recepční/ multitasker v apartmánech v centru Brna!
V Internestu budeš mít na starosti především komunikaci s hosty, jejich ubytování a řešení problémů a požadavků. Zároveň budeš řešit i administrativu a provozní záležitosti, které jsou stěžejní pro chod ubytování, a dohlížet i na ty nejmenší drobnosti před příjezdem hosta.
Nastavíš si směny a zbytek pracovní doby se z tebe stane náš markeťák a social media manager. Čeká tě třeba vymýšlení postů a konceptů, práce s grafikou, focení nebo vylepšování designu našich pokojů. Jakmile se sladíme, dostaneš volnou ruku se kreativně vyřádit a získáš spoustu zkušeností. Postupně také získáš šanci zapojit se do dalších činností, které souvisí s chodem firmy. Máme ve firmě speciální systém, který ti umožní si sestavit pracovní povinnosti přesně podle tvého gusta, zaměření a schopností.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.