- 27 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

STILL je společnost se 100 letou historií, 70-ti lety zkušeností s výrobou manipulační techniky a více než 30-ti letou tradicí na českém trhu. STILL zaměstnává celkem více než 8 000 pracovníků, ve 4 výrobních závodech, 14 pobočkách v Německu, 20 dceřiných společnostech v zahraničí. Ti všichni tvoří mezinárodní úspěšnou společnost STILL.
Hledáme do našeho týmu nového kolegu, který se bude starat o technické vzdělání a odborné znalosti našich servisních techniků. Bude technickou podporou obchodního úseku, bude pomáhat s tipováním náhradních dílů pro servisní techniky, pomáhat při řešení technických problémů při opravách manipulační techniky nebo zajišťovat korektury překladů diagnostik a manuálů.
Pracovní úkoly a povinnosti
• Zajištění technického vzdělání techniků
• Školení odborných znalostí techniků
• Ostatní školení související s technikou
• SAP podpora servisních techniků
• Zajištění zvláštních akcí výrobního závodu společně se servisním inženýrem
• Tech. podpora obchodního úseku
• Pomoc při tipování náhradních dílů pro servisní techniky
• Pomoc při řešení technických problémů při opravách VZV
• Zasílání rychlých informací na servisní techniky
• Organizace pravidelných školení techniků
• Zajišťování překladů diagnostik a manuálů
• Předpisy a kalkulace údržeb manipulační techniky
• SŠ s maturitou – odbornost elektro podmínkou
• Zkušenost s prací s lidmi, komunikační dovednost
• Technické povědomí podmínkou
• Znalost AJ nebo NJ A2
• Zkušenost se servisem manipulační techniky
• Znalost práce v SAP výhodou
• Uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
• Bydliště Středočeský kraj
• Odolnost vůči stresu, flexibilita, empatické a asertivní chování, týmový duch, loajalita
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?