- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Albert je známou značkou po celém Česku a více než 300 našich obchodů obslouží každý týden čtyři miliony zákazníků. Supermarkety i hypermarkety najdou zákazníci v každém kraji. Albert se řadí k největším soukromých zaměstnavatelům v zemi. Nabízíme práci a příležitosti pro rozvoj širokému spektru profesí a cílových skupin – od absolventů škol všech úrovní přes maminky po mateřské a rodičovské dovolené po aktivní důchodce; od provozních profesí v našich prodejnách přes jejich management až po vysoce specializované pozice v mnoha odděleních naší centrály nebo v logistice.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Zaměstnáme tvé ruce i tvou mysl – budeš zodpovědný za svěřený úsek a současně budeš pracovat se svými lidmi na prodejně.
Svůj úsek budeš mít pod palcem od A do Z – plánuješ směny svému týmu, objednáš zboží, zkontroluješ záruky, doplníš úsek, řešíš inventury, znáš výsledky svého úseku i své prodejny.
Když není manažer v práci, jsi to ty, kdo řídí celou prodejnu.
Dokážeš zákazníkovi poradit a nabídnout mu ty správné výrobky
Tvé vstřícné chování a úsměv na tváři způsobí, že se zákazník rád vrátí
Na naší prodejně se budeš cítit skvěle, pokud:
Chceš pracovat v kolektivu příjemných kolegů.
Rád/a odvádíš svou práci dobře.
Jsi zodpovědný/á a pracovitý/á.
Rád/a komunikuješ se zákazníkem.
Co ti za tvou práci nabízíme?
Stravenky jsou u nás samozřejmostí.
Do budoucna jistotu smlouvy na dobu neurčitou.
Příspěvek na dopravu až 650Kč měsíčně.
Věrné zaměstnance odměňujeme dovolenou navíc.
Od 1. dne u nás můžeš volat levněji ty, i tví přátelé.
Pomůžeme ti vyšvihnout se na vyšší pozici, třeba až na manažera vlastní prodejny.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?