- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici marketingový specialista. Marketingový specialista zajišťuje administrativní a produkční činnosti spjaté s chodem oddělení marketingu. Tahle práce není nikdy stereotyp. Různé výzvy představují nové a nové příležitosti. Nudit se zkrátka nebudeš.
Marketingový specialista vytváří marketingové analýzy vedoucí ke zvýšení profitu společnosti, monitoruje konkurenci a celý trh, hledá nová řešení pro propagaci. Realizuje propagaci, testuje její efektivitu a vše kontinuálně zefektivňuje. Ke všemu připravuje podrobné reporty.
Benefity: 5 týdnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění, cenově výhodné podnikové stravování, ambulantní lázeňská léčba, zaměstnanecký program mobilního operátora, odměny u životního jubilea, slevy na sportovní aktivity, výplata prémie "kaprovné

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.