- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Popis pozice:
vykonávání standardních poštovních služeb na přepážce
prodej poštovních produktů, služeb, doplňkového zboží a produktů smluvních partnerů
příjem a výplata poštovních poukázek
příjem a výdej poštovních zásilek
prodej poštovních cenin a kolků
výplata důchodů
Náplń práce:
možnost aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy
různorodá prace s možností denního kontaktu s klienty
základní pracovní doba 32,5 hod. týdně a 5ti týdny dovolené
rozvoj obchodních dovedností
široká škála benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
pracovní smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení
finanční ohodnocení na základě plnění osobního plánu prodeje

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.