- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hledáme posilu do našeho týmu kolegů v naší společnosti Infer s.r.o.
Co vás čeká
" Péče o svěřené úkoly včetně vyřizování požadavků napříč odděleními
" Administrativní práce
" Komunikace se zákazníky a dodavateli – telefonická i písemná
" Zpracování přijatých poptávek
" Práce v IS Pohoda
Co požadujeme
" ÚSO vzdělání s maturitou
" Znalost práce v MS Excelu a Wordu
" Technická zdatnost a čtení technických výkresů výhodou
" Zodpovědnost, spolehlivost a pečlivost
" Iniciativu a samostatnost při řešení úkolů
" Ochotu učit se nové věci a vzdělávat se
Výhodou bude, pokud jste veselou, samostatnou a energickou osobností, která\ý s lidmi jedná asertivně, ale zároveň s úctou a pokorou. Která/ý rád/a koordinuje činnosti a pro kterou/ého je práce s dokumentací a čísly výzvou a potěšením a zároveň se nebojí komunikovat s lidmi.
Co vám můžeme nabídnout
Zaměstnání ve firmě, která poskytuje svým zaměstnancům nejen finančně stabilní zázemí, ale i rodinný přístup. Práci v kolektivu, který pracuje jako tým a nikdo si zde nehází klacky pod nohy. Práci v rámci, které si budete moci rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Kariérní růst, který bude záviset na výsledcích vykonané práce
Zaměstnanecké výhody:
Bonusy/prémie, Mobilní telefon, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Účast na zahraničních konferencích, Vyhrazený čas na inovace
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?