HR Administrator (based in Prague)

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma TransPerfect s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management
Min. vzdělání Vysokoškolské / universitní

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

We are currently looking for an HR Administrator to join our international HR Department, and provide a local support to our Prague office. The responsibilities would include providing support in several HR areas:

Personnel Administration and Payroll

  • New Hires on-boarding for the Czech Republic (contact the employee prior to start date; gather required paperwork; ensure immigration status complies with the local regulations; ensure documents are properly completed and submitted required information to payroll department and local authorities on a timely manner
  • Terminations: ensure termination procedure is properly completed (exit interview, termination documentation, etc), ensure paperwork is filed out and submit to payroll department and local authorities on a timely manner
  • Absence and leave management: administer employees’ leave and attendance, ensure all information and required supporting documentation are submitted to payroll department on a timely manner
  • Administer visa and work permit applications
  • Ensure changes to the employees’ profiles are properly reported and submitted to payroll
  • Verify that monthly payroll submitted by payroll provider is correct
  • Maintain employee files, organizational charts and online company directory
  • Conduct audits to ensure that employee files have all necessary documents for compliance purposes
  • Adapt the company’s New Hire Welcome Session to the local policies and procedures
  • Create/adapt time and attendance policies for the Czech Republic and assist in implementing it in our Human Resource Information System (HRIS) for tracking purposes
  • Research, recommend and implement new approaches, policies, and procedures to effect continual improvements in efficiency of the department and the services performed
  • Ensure compliance with country regulations concerning all aspects of employment (vacation, overtime pay, employee benefit eligibility, health & safety, etc.)

Benefit Administration

  • Administer the Lunch Vouchers plan (requesting new vouchers, ensuring invoices are submitted for payment, reporting correctly to payroll…)

Employee Relations

  • Manage employee relations issues, ensuring procedures are properly followed and paperwork completed and filed, keeping the lines of communication open between managers and their employees
  • Assist employees in answering any pertinent questions regarding employment policies and procedures

Department Administration

  • Perform general administrative duties to assist the HR Department: filing, copying, faxing, posting, etc.
  • Assist with other tasks and projects when required to do so

Recruitment

  • Assist with Recruitment processes for the Czech Republic

Requirements:

  • Fluency in Czech
  • Fluency in English
  • Degree in HR or similar (e.g. Psychology, Business)
  • Relevant Experience working in an HR Department (2 years)
  • Knowledge of Czech employment regulations
  • High organization and time management skills

In order to apply, please go to our website: http://transperfect.com/about/careers.html

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Klášterec nad Ohří
  • Toyoda Gosei Czech, s.r.o.
  • od 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 24. ledna
  • Česká Lípa
  • G & P Quality Management s.r.o.
  • 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Brniště
  • KOMPAN Steel Manufacturing s.r.o.
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. srpna
  • Praha
  • W-A Group Security CZ, spol. s r.o. v…
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. července
  • Frýdek-Místek
  • sCENTRE Bohemia a.s.
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. července
  • Frýdek-Místek
  • sCENTRE Bohemia a.s.
  • od 8 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. července
  • Ostrava-město
  • PQA SYSTEM s.r.o.
  • od 70 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Lagerris a.s., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., Delirest services s.r.o., Neztrácej čas s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 1 - Nové Město, Praha 4 - Krč, Praha 7 - Holešovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v práci je náročný. Pomůžeme vám!

První den v nové práci je vaší vizitkou –⁠ co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Inspekce práce - jak probíhá kontrola

Státní úřad inspekce práce provádí pravidelné plánované kontroly i kontroly na základě podnětů od zaměstnanců, aby zjistil, jaký je skutečný stav v prověřované oblasti, a v případě zjištění nějakého pochybení má pravomoc nařídit zaměstnavateli pochybení odstranit. Zjistěte, jak probíhá kontrola inspekce práce, jaké mohou být pokuty a za co zaměstnavatelé pokuty nejčastěji dostávají.

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Vizitka v nové práci - strukturovaný životopis, vzor

Uchazečů o pozici je hodně, proto váš životopis musí být perfektní, aby budoucího zaměstnavatele zaujal. Pojďme si ukázat rozdíly v životopisech. Zodpovíme vaši otázku “jak udělat životopis”. Podělíme se s vámi o tipy a triky personalistů. Ulehčíme vám práci s psaním životopisu. Šablona, neboli předloha, životopisu v češtině a angličtině je pro vás připravena ke stažení zdarma.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Assessment centrum - jak se připravit a uspět

Byli jste pozváni na pohovor formou assessment centra? Poradíme vám, jak se na něj připravit, co a jak se testuje, jak probíhá a na co si dát pozor. Přidáme tipy, jak assessment centrum úspěšně zvládnout.

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Kdy vás musí z práce omluvit, a kdy i zaplatit?

Víte, že jsou situace, kdy vás zaměstnavatel musí ze zákona z práce omluvit, aniž byste si čerpali dovolenou? Jsou to tzv. překážky na straně zaměstnance nebo zaměstnavatele. Pojďme se podívat, kdy máte nárok na placené či neplacené volno a nemusíte čerpat dovolenou.

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Dvě zaměstnání současně - daně, nemocenská

Chcete si přivydělat a máte dvě zaměstnání? Můžete mít ke své pracovní smlouvě uzavřenou dohodu u svého stávajícího zaměstnavatele, pokud práce na dohodu bude jiná než ta, kterou děláte na základě pracovní smlouvy. Nebo můžete mít zaměstnavatele dva. Poradíme vám, jak řešit při HPP a DPP daně a nemocenskou.

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Novinářské syndikáty a asociace - na koho se obrátit při sdílení pracovních témat

Pokud potřebujete sdílet pracovní témata s veřejností, jako jsou zajímavá data nebo stížnosti na bezpráví, je dobré mít kontakty na přední profesní novinářské organizace. Ty vám mohou pomoci získat pozornost pro vaše záležitosti. V našem článku představujeme pět nejúčinnějších organizací, se kterými se vyplatí navázat spolupráci.

absence audit benefit business HR HRIS IT management manager náplň práce NDA Office online pec policie práce Prague psycholog RECRU reporting SOU system Xing compliance employee human resource náplň PR proces profi report sever

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena