- 120 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro IT, které zaměstnává přes 5 000 profesionálů na několika kontinentech a které udržuje technické řešení světové jedničky na poli logistiky, hledáme do interního týmu pracovníka technické podpory s nizozemštinou, švédštinou nebo dánštinou, který se postará o plynulý chod práce všech uživatelů a vyřeší všechny jejich problémy.
Připojíte se do týmu technické podpory, který má na starosti všechny uživatele v rámci vybrané oblasti na přímé úrovni. Součástí práce bude řešení základních potíží a v případě náročnějších úkonů předání problému výše na L2. Záda Vám bude krýt tým profesionálů, kteří se starají o to, aby řešení bylo co nejsnazší a nejvíce automatizované.
Pobočka poskytuje podporu od pondělí do pátku mezi 7 do 19.
K práci se Vám bude hodit:
A bude to ještě o trochu snazší, pokud máte zkušenosti s:
Prioritou je také to, jestli umíte hledat řešení a ne problémy.
Při práci si zasloužíte být v prostředí na úrovni a po práci oddech, nabízíme Vám proto:
A především, že u nás budete posouvat IT vpřed a pomáhat ostatním dělat jejich práci na maximum bez obav o techniku. Samozřejmě se u nás najde i to ostatní: týden dovolené navíc, 6 sick-days, plně hrazené stravenky, cafeterie, multisport karta, mobil, notebook atd.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?