
Grafton Recruitment s.r.o.
Fiinanční analytik s francouzštinou
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Výborná šance pro absolventy se zájmem získat zkušenosti ve financích!
Baví Vás pracovat na zajímavých finančních projektech? Rádi byste používali anglický jazyk na denní bázi a přenesli své teoretické znalosti do praxe?
Náš klient, jedna z nejvýznamnějších mezinárodních společností, nyní hledá kandidáty na pozici finančního analytika.
Nabízíme Vám příležitost pracovat pro přední a celosvětově známou společnost, aktivně využít Vaše znalosti cizího jazyka (případně více cizích jazyků) a možnost pracovního růstu do budoucna.
Finanční analytik se účastní spolupráce na zpracování finančních analýz a prognózy pro interní potřeby organizace. Hodnotí efektivnost, spolupracuje na koordinaci a tvorbě finančních plánů, sleduje a hodnotí vývoj, zároveň provozuje poradenskou činnost a pracuje na různých mezinárodních i lokálních projektech.
Pozice je vhodná pro absolventy či uchazeče o práci s kratší pracovní zkušeností, které zajímá spolupráce na projektech, finanční analýzy, zpracování a vyhodnocení dat a podílení se na interních procesech v rámci společnosti.
Hlavní náplň práce:
- Příprava podkladů pro finanční analýzu
- Analýza získaných dat, vypracování pravidelných reportů
- Příprava statistik a prezentací
- Denní komunikace se členy managementu, spolupráce na velkých mezinárodních projektech
- Řešení různorodých problémů spojených s průběhem projektů
- Podílení se na přípravě budgetu
Společnost nabízí opravdovou příležitost, široké zaměstnanecké výhody, možnost kariérního růstu v rámci mezinárodního prostředí a možnost práce v úspěšném dynamickém a přátelském týmu.
POŽADAVKY:
Vhodný kandidát na pozici by měl splňovat následující požadavky:
- VŠ vzdělání (Finance, Ekonomie, Podniková administrativa či podobné zaměření)
- Zkušenost z oblasti financí není podmínkou, avšak kandidáti musí disponovat ekonomicky/finančně zaměřeným vzděláním
- Velmi dobré analytické a logicko-kombinační schopnosti
- Velmi dobrá úroveň anglického jazyka (komunikace na denní bázi osobně i telefonicky) a alespoň mírně pokročilá znalost francouzského jazyka je výhodou
- Proaktivní přístup k řešení každodenních úkolů
- Zájem a schopnost se učit novým věcem
- Znalost práce na PC – MS Office
- Analytické myšlení, otevřenost a komunikativnost
BENEFITY:
- Zajímavé platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Připojištení
- Jazykové kurzy
- Zaměstnanecké slevy
- Sick Days
- Pravidelná školení