- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Popis:
řízení aktivit v oblasti SEO. Optimalizace on-page, off-page faktorů, spolupráce s externími konzultanty, copywritery i IT na realizaci jednotlivých kroků ke zlepšení organických výsledků vyhledávání, spolupráce na agendě výkonnostní inzerce – primárně PPC kampaně, inzerce v RTB systémech, sociálních médiích, affiliate program, samostatná analytika nad svěřenými oblastmi v dostupných nástrojích, zručnost ve využívání nástrojů Google Analytics, Google Search Console, PageSpeed Insights a dalších nástrojů pro práci v online marketingu, zkušenosti s plánováním PPC kampaní, zapálení pro digitální marketing, vyzrálou osobnost orientovanou na výsledky a práci v týmu
Nabídka:
Notebook, firemní telefon, pružná pracovní doba, zaměstnanecké výhody, možnost osobního a kariérního růstu, odpovídající platové ohodnocení, místo výkonu práce: kancelář Chrudim nebo Praha, plný úvazek
Nástup možný ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.