- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem luxusního punčochového zboží a nádherných plavek!
Vnímáte to stejně? Pak vítejte mezi Calzedonia nadšenci!
Jmenuji se Martina a pro naše prodejny značky Calzedonia v Praze hledám rozeného leadera na pozici District manažer. Člověka proaktivního a se srdcem na pravém místě, orientovaného na výsledky, který bude zodpovědný za 4–5 obchodů ve svěřené zóně.
Tvůj denní chleba bude komunikace na obchodě s prodejními asistentkami a store manažerkami, na což potřebuješ chuť vést tým lidí, trpělivost a empatii. Budeš vést své lidi k excelentnímu zákaznickému servisu, protože určitě i Ty sám/sama s ním máš nějakou zkušenost a obsluha zákazníků Ti dělá radost.
Budeš potřebovat velmi dobré organizační schopnosti a time management, protože Tvá zodpovědnost bude veliká: od náboru, tréninku a celkové vedení lidí, přes analýzu statistik, prodejních výsledků a reportingů až po visual merchandesign a mnoho dalšího, co se „namane“.
Pomoc na prodejnách se všemožnými aktivitami by pro Tebe měla být samozřejmost, protože hledáme lídra, který se nebojí zapojit do práce a jde příkladem.
Nepředstavuj si to jako „office job“ od pondělí do pátku, je to práce na obchodech a obchody jsou většinou otevřené 12 hodin denně 7 dní v týdnu = kdykoliv Tě mohou potřebovat.
Zároveň máme obchody i mimo Prahu, kam se budeš muset dopravovat autem, na což logicky potřebuješ řidičák.
A taky se musíš plynně domluvit anglicky se svým italským nadřízeným o veškerém dění na prodejnách a akčních plánech.
No a co z toho? Proč bys měl/a pracovat zrovna u nás, když je kolem tolik příležitostí?
Pokud jsi víc na ty pocitové aspekty, tak se Ti třeba bude líbit:
Jsme progresivní a úspěšná společnost, miliony lidí po celém světě propadlo kouzlu našich produktů, a tak si myslíme, že pracovat pro nás je prestižní záležitost.
Také věříme, že „příjemné pracovní prostředí“ není v našem případě pouze frází, která dobře vypadá v inzerátu a „příležitosti k růstu“ zrovna tak.
Na této pozici budeš také hodně nezávislý/á, plánovat si vlastní čas a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí rozvíjet svoje týmy.
Uvědomujeme si, že komunikace v angličtině je pro tebe důležitá a záleží nám na Tvém rozvoji, takže Ti hradíme jednu individuální hodinu angličtiny (nebo italštiny :-) ) v pracovní době týdně.
A aby toho nebylo málo, tak můžeš využít i 3 „sick days“ ročne, když nebudeš úplně fit.
Kromě základní mzdy oceníš hlavně náš progresivní prémiový systém, který můžeš ovlivnit (cíle si z velké části nastavuješ sám/a) a prémií dosáhnout 3x/ročně.
Začneme autem. Jenom pro Tebe. Ano, víme, že ho potřebuješ k práci… ale my Ti ho nabídneme i na soukromé účely.
Také možná oceníš neomezené volání na telefonu, samozřejmě i to soukromé… A moderní stylový iPad.
Nemusíš si s námi dělat ani starosti s náklady na obědy, protože budeš mít od nás stravenku v hodnotě 120,–Kč/den plně hrazenou naší společností.
Taky se s námi oblečeš nejen do práce, protože budeš mít od nás „uniformy“, které si vybíráš dle svých preferencí a vkusu ze sortimentu našich značek.
Chceme Tě rozmazlovat, takže s námi po 3 měsících budeš mít 600 Kč měsíčně do Cafeterie, se kterou si můžeš užít sport, kulturu a vzdělávání i třeba členství v Multisport programu.
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Tezenis? A kdybych k tomu přihodila ještě slevu na produkty značky Calzedonia a Intimissimi?
Pokud tě tohle všechno zaujalo, tak mi zašli svoje CV v angličtině , abychom Tě mohli už dopředu víc poznat a měli na čem stavět až se uvidíme osobně.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.