- Plný úvazek

Calzedonia je pro nás atraktivní italskou módní značkou. Světem luxusního punčochového zboží a nádherných plavek!
Vnímáte to stejně? Pak vítejte mezi Calzedonia nadšenci!
Jmenuji se Martina a pro naše prodejny značky Calzedonia v Praze hledám rozeného leadera na pozici District manažer. Člověka proaktivního a se srdcem na pravém místě, orientovaného na výsledky, který bude zodpovědný za 4–5 obchodů ve svěřené zóně.
Tvůj denní chleba bude komunikace na obchodě s prodejními asistentkami a store manažerkami, na což potřebuješ chuť vést tým lidí, trpělivost a empatii. Budeš vést své lidi k excelentnímu zákaznickému servisu, protože určitě i Ty sám/sama s ním máš nějakou zkušenost a obsluha zákazníků Ti dělá radost.
Budeš potřebovat velmi dobré organizační schopnosti a time management, protože Tvá zodpovědnost bude veliká: od náboru, tréninku a celkové vedení lidí, přes analýzu statistik, prodejních výsledků a reportingů až po visual merchandesign a mnoho dalšího, co se „namane“.
Pomoc na prodejnách se všemožnými aktivitami by pro Tebe měla být samozřejmost, protože hledáme lídra, který se nebojí zapojit do práce a jde příkladem.
Nepředstavuj si to jako „office job“ od pondělí do pátku, je to práce na obchodech a obchody jsou většinou otevřené 12 hodin denně 7 dní v týdnu = kdykoliv Tě mohou potřebovat.
Zároveň máme obchody i mimo Prahu, kam se budeš muset dopravovat autem, na což logicky potřebuješ řidičák.
A taky se musíš plynně domluvit anglicky se svým italským nadřízeným o veškerém dění na prodejnách a akčních plánech.
No a co z toho? Proč bys měl/a pracovat zrovna u nás, když je kolem tolik příležitostí?
Pokud jsi víc na ty pocitové aspekty, tak se Ti třeba bude líbit:
Jsme progresivní a úspěšná společnost, miliony lidí po celém světě propadlo kouzlu našich produktů, a tak si myslíme, že pracovat pro nás je prestižní záležitost.
Také věříme, že „příjemné pracovní prostředí“ není v našem případě pouze frází, která dobře vypadá v inzerátu a „příležitosti k růstu“ zrovna tak.
Na této pozici budeš také hodně nezávislý/á, plánovat si vlastní čas a podle svého nejlepšího vědomí a svědomí rozvíjet svoje týmy.
Uvědomujeme si, že komunikace v angličtině je pro tebe důležitá a záleží nám na Tvém rozvoji, takže Ti hradíme jednu individuální hodinu angličtiny (nebo italštiny :-) ) v pracovní době týdně.
A aby toho nebylo málo, tak můžeš využít i 3 „sick days“ ročne, když nebudeš úplně fit.
Kromě základní mzdy oceníš hlavně náš progresivní prémiový systém, který můžeš ovlivnit (cíle si z velké části nastavuješ sám/a) a prémií dosáhnout 3x/ročně.
Začneme autem. Jenom pro Tebe. Ano, víme, že ho potřebuješ k práci… ale my Ti ho nabídneme i na soukromé účely.
Také možná oceníš neomezené volání na telefonu, samozřejmě i to soukromé… A moderní stylový iPad.
Nemusíš si s námi dělat ani starosti s náklady na obědy, protože budeš mít od nás stravenku v hodnotě 120,–Kč/den plně hrazenou naší společností.
Taky se s námi oblečeš nejen do práce, protože budeš mít od nás „uniformy“, které si vybíráš dle svých preferencí a vkusu ze sortimentu našich značek.
Chceme Tě rozmazlovat, takže s námi po 3 měsících budeš mít 600 Kč měsíčně do Cafeterie, se kterou si můžeš užít sport, kulturu a vzdělávání i třeba členství v Multisport programu.
A jak by se Ti líbila třeba zaměstnanecká sleva na veškeré produkty značky Tezenis? A kdybych k tomu přihodila ještě slevu na produkty značky Calzedonia a Intimissimi?
Pokud tě tohle všechno zaujalo, tak mi zašli svoje CV v angličtině , abychom Tě mohli už dopředu víc poznat a měli na čem stavět až se uvidíme osobně.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?