- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost MAN Group, jeden z největších evropských hráčů oboru dopravního inženýrství je výrobcem a dodavatelem nákladních vozidel, autobusů, vznětových motorů, turbo techniky a speciálních převodových zařízení.
Společnost MAN zaměstnává celosvětově 55 000 zaměstnanců. Na trzích, kam dodává své produkty, dlouhodobě zastává vedoucí pozice. V České republice společnost MAN zaměstnává cca 200 zaměstnanců na 5 pobočkách - Čestlice, Postřižín, Rousínov, Ostrava a Plzeň.
Záleží nám na kvalitě a dobré pověsti, proto budeš zodpovědná/ý za to, že budou včas a správně zprocesované dílenské procesy tak, aby byla zajištěna vysoká kvalita oprav a krátká doba nedostupnosti pro zákazníka. Budeš řídit zaměstnance dílny, koordinovat pracovní vytížení na dílně, budeš fungovat jako kontakt pro všechny technické otázky. Budeš napomáhat mechanikům při diagnostikování problémů, koordinovat zpracování objednávek a plnění lhůt. Budeš zodpovídat za řešení problémů zákazníků až do úplného dokončení.
Na této pozici je nutná znalost pracovních postupů oprav nákladních vozidel a veliká výhoda by byla, kdybys měl/a zkušenosti na pozici přijímacího technika nebo mistra dílny a ŘP sk. C. Práce na PC by pro tebe měla být hračkou, MS Office považujeme za samozřejmost, výhodou by bylo kdybys ovládal/a i SAP.
Samostatnost, časová flexibilita, důslednost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost - možná klišé, ale pro nás je to opravdu důležité, nepracuješ tu sám, ale v týmu a je potřeba, abyste se na sebe mohli spolehnout.
• Zaměstnání ve značkovém servisu se silným jménem na trhu, díky kterému si můžeme dovolit investovat jak do našich aut, tak do našich zaměstnanců
• Pravidelné navyšování mzdy, výplata pravidelně na účet do 5 pracovního dne.
• Podporujeme vzdělávání a kariérní růst a to u všech našich zaměstnanců
Hradíme rozšíření řidičského oprávnění C,D.
• NADSTANDARDNÍ mzdové ohodnocení - je třeba být spravedlivý i vůči našim stávajícím zaměstnancům. Mzda bude tedy vždy záležet na tvých zkušenostech a praxi, ale toto téma je lepší probrat osobně přímo s vedoucím servisu.
• Roční bonusy
• Měsíční příspěvek na dopravu (ten dostaneš pravidelně bez ohledu na absenci)
• Řadu firemních benefitů, které neustále rozšiřujeme: 5 týdnů dovolené, stravenky 180 Kč/den, karta Benefit plus, příspěvek na Multisportku, volné vstupy do Aquapalace pro Vás a Vaši rodinu, hrazené životní pojištění, výhodné cestovní pojištění, pravidelné školení, zaměstnanecké programy aj.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.