- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost PP 53, a.s. je moderní stavební firma střední velikosti. Specializuje se na generální dodávky staveb v oblasti pozemního stavitelství, zejména výstavbu bytových domů, administrativních budov, výrobních a skladovacích hal a objektů občanské vybavenosti.
Největší devizou společnosti PP 53, a.s. jsou její zaměstnanci a dobré mezilidské vztahy. Můžeme se pochlubit stabilním týmem 70 zaměstnanců.
Za dobu svého působení od roku 2010, jsme dokončili 217 stavebních projektů o celkovém objemu stavebních prací v hodnotě 15 miliard Kč.
· kontrola a spolupráce při kalkulacích a rozpočtech jednotkových cen s výrobním oddělením a stavbyvedoucím
· odpovědnost za správnost a úplnost vytvořených rozpočtů
· účast na místních šetřeních a prohlídkách staveniště
· komunikace s investory a projektanty při zpracování nabídkových rozpočtů
· vypracovávání výkazů výměr dle projektové dokumentace a jejich technická kontrola
· zajištění technických informací nezbytných k efektivnímu sestavení rozpočtu a cenové nabídky včetně návrhů alternativních technických řešení
· vypracování plánu organizace a harmonogramu výstavby ve spolupráci se stavbyvedoucím
· SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
· praxe na obdobné pozici, případně ve stavební výrobě výhodou, ale máme zájem i absolventy
· znalost čtení projektové a technické dokumentace
· znalost stavebních konstrukcí, materiálů a technologií provádění staveb
· přehled o stavebních materiálech a pracích
· dobrá znalost práce s MS Office, zejména Excel, znalost základních funkcí a práce v AutoCad a MS Project výhodou
· aktivní a iniciativní přístup k práci
Co se vám bude hodit po lidské stránce:
· Komunikativnost a dobré organizační schopnosti.
· Zodpovědnost a spolehlivost.
· Pečlivost a ochota učit se nové věci.
Práci ve stabilní stavební společnosti, možnost podílet na našem společném dalším růstu, a také rozvoji svých dovedností a znalostí ve stavebnictví. Můžete se u nás těšit na kolegy, kteří se rádi sejdou i po práci při sportovních i jiných aktivitách, jako jsou výlety na kolech, lyžování, nebo bowling.
Není Vám práce v terénu cizí? Připojte se k jednomu z našich profesionálních týmů!
Pro bližší informace se podívejte na naše webové stránky: https://www.pp53.cz/?kariera/koho-hledame
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?