Stavbyvedoucí

Hořovice
Firma
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 7. 10. 2025

O nás

Casta a.s. je tradiční, ryze česká stavební společnost střední velikosti s průměrným ročním obratem okolo 750 mil. CZK, která v roli generálního dodavatele realizuje stavby po celé České republice. Naše společnost byla založena v roce 1991, hlavní sídlo a technické zázemí se nachází v Písku a v roce 2014 došlo k založení pobočky v Praze.

Naše společnost provádí veškeré pozemní stavby, od staveb průmyslových a logistických, staveb občanské vybavenosti, zejména pak obchodních center, hyper i supermarketů a retail parků, administrativních budov nebo sportovních staveb, přes výstavbu rezidenčních objektů, až po stavby zaměřené na ekologii, vždy včetně veškeré infrastruktury. Provádíme jak novostavby, tak rekonstrukce. Dokážeme dílo realizovat formou Design & build.

Dlouhodobým cílem naší společnosti je být pro naše zákazníky spolehlivým a srozumitelným partnerem, který nabízí dobře odvedenou práci za rozumnou cenu a je schopen díky svým zkušenostem a odborným znalostem dodat kvalitní, nákladově optimální a profesionálně provedené dílo v dohodnutých termínech.

Naplňováním této firemní filozofie se nám daří opakovaně spolupracovat se stálými zákazníky a stejně tak i získávat nové. Tak, jak si vážíme našich zákazníků, tak si vážíme i našich zaměstnanců, protože jsou to oni, kdo stojí za našimi úspěchy.

Kariéra u nás:

Náš úspěch vytvářejí naši zaměstnanci. Při výběru klademe důraz nejen na dosažené vzdělání a předchozí pracovní zkušenosti, ale i osobnostní rysy, hodnoty, loajalitu a schopnost týmové práce.

Zájemcům nabízíme zajímavou a perspektivní práci v dynamickém a profesionálním prostředí stabilní společnosti a zároveň možnost osobního i profesního rozvoje a vysokého stupně seberealizace.

Důvody, proč se přidat k nám?

  • Řízení a spolupráce na zajímavých projektech
  • Zázemí stabilního zaměstnavatele
  • Možnost profesního a kariérního růstu
  • Podpora dalšího vzdělávání 
  • Nadstandardní ohodnocení
  • Zajímavé zaměstnanecké benefity

Staňte se i Vy součástí našeho úspěšného týmu!

Hledáte-li příležitost k uplatnění své odborné kvalifikace a získaných zkušeností, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář.

Co Vás čeká:

  • plánování a řízení postupu stavby v souladu s realizačním harmonogramem
  • organizace pracoviště
  • koordinace prací subdodavatelů a podřízených pracovníků
  • kontrola prováděných prací z hlediska kvality, BOZP, dodržování TP a smluvních podmínek

Znalosti a dovednosti: 

  • VŠ nebo SŠ vzdělání stavebního směru
  • znalost práce na PC - MS Office, především Excel, MS Project výhodou 
  • znalost stavebního zákona a souvisejících předpisů
  • ŘP sk.B
  • komunikační a organizační schopnosti, důslednost, zodpovědnost, smysl pro fair-play a týmovost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • uplatnění ve stabilní společnosti s možností profesního i kariérního růstu
  • odměňování závislé na osobních výkonech
  • nadstandardní výše platu po zapracování
  • 13. plat
  • cílové nebo roční prémie ve výši až 6ti násobku základní mzdy 
  • práce v přátelském kolektivu
  • dlouhodobý zaměstnanecký vztah
  • podpora dalšího vzdělávání a odborného rozvoje
  • příspěvek na životní pojištění, penzijní připojištění nebo DIP
  • 3 sick days ročně, příspěvek na stravování, cafeterie, finanční odměny k životnímu a pracovnímu výročí
  • 5 týdnů dovolené + věrnostní dovolená
  • firemní akce a teambuildingy
  • služební automobil, notebook, mobil

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Casta a.s.
Pražská 467
397 01 Písek

IČO: 25170058
Datová schránka: 2kndbv4
Další informace:
GPS: 49.315849,14.13694,
S-JTSK: -774980.60 -1125169.86, RUIAN: 26637839

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?