- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Co Tě na této pozici čeká:
Jsi tu hlavně pro zákazníky, s nimi budeš v dennodenní telefonické i e-mailové komunikaci (příchozí hovory a e-maily).
Dotazy, které se Ti dostanou do rukou (nebo přímo na ucho), jsou jednak všeobecného rázu a vztahují se k produktům a poskytovaným službám či se týkají běžného chodu společnosti.
Jak jsme si Tě vysnili:
Jsme ryze česká firma, a proto potřebujeme, abys měl výbornou znalost českého jazyka (rodilý mluvčí).
Zákazník si žádá jasnou a srozumitelnou odpověď a k tomu příjemný mluvený projev. To musíš zvládnout.
Klientovi potřeby jsou různé a je třeba na ně umět reagovat.
Komunikativnost je pro tuhle pozici nezbytná, nesmíš být „leklá ryba“.
Intenzivní kontakt s klienty si často žádá odolnost proti stresu, trpělivost a pečlivost.
Uživatelská znalost MS Office je pro nás samozřejmostí.
Školu máš už za sebou (SŠ vzdělání s maturitou).
Co Ti u nás bude dělat radost:
Staneš se součástí pozitivně laděného týmu a s kolegy se zasměješ.
Dostaneš možnost pracovat v úspěšné společnosti, která se pravidelně umisťuje na 1. místě v kategorii Velkoobchod, maloobchod a zprostředkování obchodu v rámci prestižního žebříčku nejúspěšnějších českých firem CZECH TOP 100.
Můžeš se těšit na výborné a motivační finanční ohodnocení, a to včetně řady firemních benefitů, které potěší (např. týden dovolené navíc, program osobního vzdělávání, slevy na sortiment Mountfield, atd.).
Investujeme do Tebe a do Tvého vzdělávání a dalšího rozvoje odborných dovedností a znalostí.
Rozhodně se nebudeš nudit, každý den je jiný.
Vložíme do Tebe důvěru a dostaneš možnost dalšího profesního růstu.
Víkendy budeš mít volné, pracovní doba je od pondělí do pátku.
A máme super kafe :)
Ostatní:
pracoviště-centrála společnosti Mountfield: Všechromy, D1-EXIT 15
nástup možný ihned nebo dle domluvy
řidičský průkaz skupiny B – doprava vlastní
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?