- Plný úvazek
Jak vypadá náš pracovní den?
- V našem call centru je nepřetržitý provoz 7 dní v týdnu. To obnáší pravidelné střídání ranní, odpolední a noční směny.
- Neustále u nás zvoní telefony, na kterých čekají zákazníci Vodafone a chtějí poradit ohledně tarifů, telefonů, vyúčtování apod. Každý operátor denně telefonicky odbaví desítky zákazníků.
- Naše pracovní pomůcky jsou hlas, počítač a telefon.
Koho hledáme do našeho týmu?
- V první řadě komunikativního člověka, kterého bude bavit každodenní telefonický kontakt se zákazníkem.
- Důležité je také umět zvládat stres. Tato práce je opravdu psychicky hodně náročná.
- Hledáme také člověka, který se rád učí, vzdělává a získává nové informace. Důvod? Neustále totiž u nás probíhají různá školení.
- V neposlední řadě potřebujeme tvojí časovou flexibilitu. Jak už jsme zmínili, telefony u nás zvoní nepřetržitě, každý den v týdnu.
Co ti nabízíme?
- Možnost plánovat si směny podle tvých možností.
- Pracujeme v moderním prostředí v centru Ústí nad Labem. Dostupnost sem je víc než skvělá.
- Nejen na samém začátku, ale i v průběhu práce tě čekají zajímavá školení a tréningy a je tu i prostor pro kariérní růst – záleží na tobě, pro co se rozhodneš.
- Práce u nás je náročná, ale máme tu fajn kolektiv – vzájemně si pomáháme a podporujeme.
- K dispozici ti bude společná kuchyňka, kde můžeš poobědvat s kolegy, uvařit si naši výbornou kávu nebo čokoládu.
- Každý měsíc budeš dostávat stravenky, které můžeš uplatnit v nedalekém supermarketu, nebo restauracích.
- Když toho na tebe bude moc, můžeš se jít odreagovat do naší relaxační zóny s XBoxem.
Tak co, přidáš se k nám?
Více o nás se můžete dozvědět na FB: pracuj v xeroxu, nebo na tel. čísle zobrazit tel. číslo .



