HR SPECIALIST - no experience in HR needed, HR tools are must

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you speak fluent ENGLISH?
Are you good at MS EXCEL?
Do you know SAP or HR tools?

Then we are looking for YOU !!!
Apply NOW!

Your main responsibilities will be:

  • Processing HR transactions
  • Administer standardized functions
  • Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leaves of absence, joining and leaving, personal details changes etc.)
  • Solve employee´s queries
  • Responsible for analysis, tasks and documentation
  • Raising issues with the Team Lead, suggesting solutions
  • Participate in projects

REQUIREMENTS:

  • Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field is an advantage
  • Fluent English (any other languages is an advantage)
  • Basic knowledge of HR tools or SAP-HR module is must
  • Previous experience in HR is not must (we are opened to candidates experienced in customer service with a desire to work in the HR field)
  • Advanced command of MS Excel
  • Ability to multi-task
  • Excellent communication skills (verbal, written)
  • Customer-oriented
  • Ability to work independently and as part of a team
  • Analytical and problem solving capability

BENEFITS:

  • 25 days of vacation
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
Personal Consult s.r.o. | Personal Consult s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Domažlice Domažlice
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
Personal Consult s.r.o. | Personal Consult s.r.o. | Královéhradecký kraj Královéhradecký kraj
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
Příležitosti bez bariér s.r.o. | Příležitosti bez bariér s.r.o. | Satalice, Praha Satalice, Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 14. července

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts BK Czech s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., CentralWork s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o., Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Flex Databases s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Smíchov, Praha, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha, Libuš, Praha, Stodůlky, Praha, Hloubětín, Praha, Nové Město, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.