- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jste technicky založený člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi z různých oborů? Je vaší předností analytické uvažování a schopnost rychle se rozhodnout a předvídat, jaké opravy budou potřeba a tedy jaké náhradní díly vybrat? Pokud se navíc kamarádíte s MS Office, rádi vás přivítáme v našem týmu.
Na pozici Servisního koordinátora hledáme systematického člověka, který dokáže efektivně řídit průběh servisních zakázek – od přijetí požadavku až po finální zpětnou vazbu od zákazníka. Vzhledem k povaze práce vás čeká kombinace kancelářské práce s občasnými výjezdy. Očekáváme tedy aktivního kolegu, který se nebojí operativně řešit problémy a komunikovat se zákazníky i servisními techniky.
Vaší povinností bude efektivní plánování servisních zásahů a zajišťování dostupnosti náhradních dílů. Očekáváme, že budete se zákazníkem komunikovat o průběhu zakázky a zajistíte její úspěšné dokončení.
Praxi nepotřebujete. Pokud máte zájem o techniku a chuť se učit - zaškolíme si vás.
Místo výkonu práce: Jihlava
Technické myšlení a schopnost orientace ve výkresové dokumentaci a elektrotechnických schématech
Analytické myšlení a schopnost odhadnout možnou příčinu poruchy
Organizační schopnosti – koordinace techniků a servisních zásahů
Zodpovědnost – tvorba a zasílání cenových nabídek zákazníkovi
Výborné komunikační schopnosti – interakce se zákazníky, techniky i zahraničními dodavateli
Odolnost vůči stresu - okamžité a efektivní řešení vzniklých situací
Samostatnost – schopnost dělat rozhodnutí bez neustálé konzultace s nadřízenými
Časová flexibilita – ochota v případě potřeby zůstat déle
Znalost AJ na úrovni B2 – nutná pro komunikaci s výrobními závody v zahraničí (Itálie, Finsko)
Práce v MS Office a interním systému – zadávání a vyhodnocování servisních zakázek
Řidičský průkaz sk. B – občasné výjezdy ke klientům
Mzdu 40.000 Kč - 70.000 Kč - podle zkušeností
Služební automobil – v počátku pro pracovní účely, po zaučení i k soukromému využití
Notebook, telefon
Interní i zahraniční školení
Možnost profesního růstu - začít jako koordinátor a postupně se vypracovat do různých technických či obchodních rolí
Obědy a občerstvení na pracovišti
Firemní akce, teambuildingy, večírky
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.