- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jste technicky založený člověk, kterému nedělá problém komunikovat s lidmi z různých oborů? Je vaší předností analytické uvažování a schopnost rychle se rozhodnout a předvídat, jaké opravy budou potřeba a tedy jaké náhradní díly vybrat? Pokud se navíc kamarádíte s MS Office, rádi vás přivítáme v našem týmu.
Na pozici Servisního koordinátora hledáme systematického člověka, který dokáže efektivně řídit průběh servisních zakázek – od přijetí požadavku až po finální zpětnou vazbu od zákazníka. Vzhledem k povaze práce vás čeká kombinace kancelářské práce s občasnými výjezdy. Očekáváme tedy aktivního kolegu, který se nebojí operativně řešit problémy a komunikovat se zákazníky i servisními techniky.
Vaší povinností bude efektivní plánování servisních zásahů a zajišťování dostupnosti náhradních dílů. Očekáváme, že budete se zákazníkem komunikovat o průběhu zakázky a zajistíte její úspěšné dokončení.
Praxi nepotřebujete. Pokud máte zájem o techniku a chuť se učit - zaškolíme si vás.
Místo výkonu práce: Jihlava
Technické myšlení a schopnost orientace ve výkresové dokumentaci a elektrotechnických schématech
Analytické myšlení a schopnost odhadnout možnou příčinu poruchy
Organizační schopnosti – koordinace techniků a servisních zásahů
Zodpovědnost – tvorba a zasílání cenových nabídek zákazníkovi
Výborné komunikační schopnosti – interakce se zákazníky, techniky i zahraničními dodavateli
Odolnost vůči stresu - okamžité a efektivní řešení vzniklých situací
Samostatnost – schopnost dělat rozhodnutí bez neustálé konzultace s nadřízenými
Časová flexibilita – ochota v případě potřeby zůstat déle
Znalost AJ na úrovni B2 – nutná pro komunikaci s výrobními závody v zahraničí (Itálie, Finsko)
Práce v MS Office a interním systému – zadávání a vyhodnocování servisních zakázek
Řidičský průkaz sk. B – občasné výjezdy ke klientům
Mzdu 40.000 Kč - 70.000 Kč - podle zkušeností
Služební automobil – v počátku pro pracovní účely, po zaučení i k soukromému využití
Notebook, telefon
Interní i zahraniční školení
Možnost profesního růstu - začít jako koordinátor a postupně se vypracovat do různých technických či obchodních rolí
Obědy a občerstvení na pracovišti
Firemní akce, teambuildingy, večírky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.