- 40 000 Kč
- Plný úvazek

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro zavedenou stabilní společnost v oblasti výroby mraženého pečiva a polotovarů hledáme nyní novou posilu procesně-inženýrského týmu a zčásti údržbářského. Jedná se o rodinnou belgickou firmu s více než 80 letou tradicí v oblasti pekárenství a mlynárenství. Závod má zastoupení více jak 4000 zaměstnanců s pokrytím několika zemí v Evropě.
Náplň práce:
odpovědnost za spolehlivost výrobních linek z hlediska minimalizace technických poruch, kvality
výroby a bezpečnosti
optimalizace výrobních procesů
analýza kritických míst, sestavení nápravných opatření
podpora operačních týmů a zvyšování jejich znalostí, návrhy školení
vedení záznamů o závadách a nedostatcích + aktivní odstraňování
plánování korektivní a preventivní údržby (s ohledem na požadavky BOZP a PO)
jednání s dodavateli o termínech servisů a cenách + objednávání servisu, dohled nad prací
dodavatelských firem
reporting výsledků vedoucímu oddělení
podpora a účast na projektu „neustálé zlepšování“, podpora a účast na projektu 5S
aktivní účast na technických projektech
vytváření manuálů na řešení problémů
Požadavky k pozici:
SŠ vzdělání technického zaměření (strojírenství či podobné)
praxi min. 2 roky na obdobné pozici ve výrobě
lehká znalost AJ - technická dokumentace
uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Excel – středně pokročilý)
povědomí z oblasti metodik neustálého zlepšování (Kaizen, Kanban, TPM apod.)
Benefity:
atraktivní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
náborový příspěvek ve výši 30.000 Kč (10.000 po 3 měs., 20.000 po 6 měs od nástupu)
letní a zimní bonus podle obchodních výsledků firmy
každoroční valorizace mzdy
práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi
zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
25 dnů dovolené
pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3
jídel, večeře)
stravenkový paušál
káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či
kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
velké hlídané parkoviště v areálu firmy
hlídanou kolárnu pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
příspěvek na penzijní pojištění
referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
slevy na divadelní představení či sportovní utkání
dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.