- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro zavedenou stabilní společnost v oblasti výroby mraženého pečiva a polotovarů hledáme nyní novou posilu procesně-inženýrského týmu a zčásti údržbářského. Jedná se o rodinnou belgickou firmu s více než 80 letou tradicí v oblasti pekárenství a mlynárenství. Závod má zastoupení více jak 4000 zaměstnanců s pokrytím několika zemí v Evropě.
Náplň práce:
odpovědnost za spolehlivost výrobních linek z hlediska minimalizace technických poruch, kvality
výroby a bezpečnosti
optimalizace výrobních procesů
analýza kritických míst, sestavení nápravných opatření
podpora operačních týmů a zvyšování jejich znalostí, návrhy školení
vedení záznamů o závadách a nedostatcích + aktivní odstraňování
plánování korektivní a preventivní údržby (s ohledem na požadavky BOZP a PO)
jednání s dodavateli o termínech servisů a cenách + objednávání servisu, dohled nad prací
dodavatelských firem
reporting výsledků vedoucímu oddělení
podpora a účast na projektu „neustálé zlepšování“, podpora a účast na projektu 5S
aktivní účast na technických projektech
vytváření manuálů na řešení problémů
Požadavky k pozici:
SŠ vzdělání technického zaměření (strojírenství či podobné)
praxi min. 2 roky na obdobné pozici ve výrobě
lehká znalost AJ - technická dokumentace
uživatelskou znalost práce na PC – MS Office (Excel – středně pokročilý)
povědomí z oblasti metodik neustálého zlepšování (Kaizen, Kanban, TPM apod.)
Benefity:
atraktivní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dovednostem
náborový příspěvek ve výši 30.000 Kč (10.000 po 3 měs., 20.000 po 6 měs od nástupu)
letní a zimní bonus podle obchodních výsledků firmy
každoroční valorizace mzdy
práce v Kladně ve velmi přátelském a pohodovém týmu
respektující a podporující firemní kultura stabilní rodinné belgické firmy - na té si opravdu velmi
zakládáme a odlišuje nás od jiných firem
nástup dohodou (zpravidla do 14 dnů, nebo počkáme, až vám doběhne výpovědní doba)
pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje (máme i interní lektory)
25 dnů dovolené
pracovní doba jen 37,5h týdně (i mimopracovní život je pro nás důležitý)
stravování ve vlastní kantýně za výhodné ceny (kuchaři nám vaří snídaně, obědy – výběr ze 3
jídel, večeře)
stravenkový paušál
káva, čaj a k tomu pečivo z naší produkce na pracovišti zdarma
denně pečivo domů zdarma (např. donuty, plněné kapsy, rolky, mřížky, šneky, croissanty, či
kaiserky, bagety, kornbagety atd. )
zaměstnanecké slevy na výrobky (dort, donuty, koblížky apod. se na párty vždy hodí)
spojení MHD až do firmy (linky 612 a 614, zastávka Belgická, nebo 630 zastávka Pekárna)
velké hlídané parkoviště v areálu firmy
hlídanou kolárnu pro sportovce, kteří chtějí jezdit do práce na kole
kurzy angličtiny (1x týdně v pracovní době)
příspěvek na penzijní pojištění
referral program (odměna za přivedení nového kolegy ve výši 10-30.000 Kč)
firemní a týmové společenské, kulturní a sportovní aktivity apod.
slevy na divadelní představení či sportovní utkání
dárky pro zaměstnance a mnoho dalšího
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?