- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rozšiřujeme tým a hledáme do svých řad nového kolegu/kolegyni. Pracujte pro ManpowerGroup!
Chcete pracovat na Praze východ v Kunicích?
Chcete uplatnit své zkušenosti ze skladu či logistiky?
Chcete získat nové dovednosti a pracovat jako koordinátor?
Aktuálně potřebujeme někoho, koho by bavila koordinace agenturních zaměstnanců, pomohl s administrativou a mohl nastoupit ihned. Zároveň je pro nás důležitá předchozí praxe a zkušenosti ve skladu či logistickém centru.
Pošlete nám životopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, stravenky, místo pracoviště přímo u klienta, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- koordinace agenturních zaměstnanců, cca 20-30 lidí
- plánování směn, reporting
- podílení se na náboru zaměstnanců a jejich kvalitním zaškolení
- tvorba pracovně právních dokumentů (vše naučíme)
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů se zaměstnanci
Kdo jste?
- energická osobnost, která má zkušenosti ve skladu, min. 2 souvislé roky
- máte velmi dobré organizační dovednosti
- vaším koníčkem je komunikace s různými lidmi
- jste ochotný/á pracovat v denním provozu, bez nočních směn
- máte řidičský průkaz sk. B a nebojíte se jezdit
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- zajištěný svoz z Prahy Opatova
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů - 28 dní volna celkem, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci na Praze východ, v Kunicích
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.