- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rozšiřujeme tým a hledáme do svých řad nového kolegu/kolegyni. Pracujte pro ManpowerGroup!
Chcete pracovat na Praze východ v Kunicích?
Chcete uplatnit své zkušenosti ze skladu či logistiky?
Chcete získat nové dovednosti a pracovat jako koordinátor?
Aktuálně potřebujeme někoho, koho by bavila koordinace agenturních zaměstnanců, pomohl s administrativou a mohl nastoupit ihned. Zároveň je pro nás důležitá předchozí praxe a zkušenosti ve skladu či logistickém centru.
Pošlete nám životopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, stravenky, místo pracoviště přímo u klienta, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- koordinace agenturních zaměstnanců, cca 20-30 lidí
- plánování směn, reporting
- podílení se na náboru zaměstnanců a jejich kvalitním zaškolení
- tvorba pracovně právních dokumentů (vše naučíme)
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů se zaměstnanci
Kdo jste?
- energická osobnost, která má zkušenosti ve skladu, min. 2 souvislé roky
- máte velmi dobré organizační dovednosti
- vaším koníčkem je komunikace s různými lidmi
- jste ochotný/á pracovat v denním provozu, bez nočních směn
- máte řidičský průkaz sk. B a nebojíte se jezdit
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- zajištěný svoz z Prahy Opatova
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů - 28 dní volna celkem, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci na Praze východ, v Kunicích
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.