- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Rozšiřujeme tým a hledáme do svých řad nového kolegu/kolegyni. Pracujte pro ManpowerGroup!
Chcete pracovat na Praze východ v Kunicích?
Chcete uplatnit své zkušenosti ze skladu či logistiky?
Chcete získat nové dovednosti a pracovat jako koordinátor?
Aktuálně potřebujeme někoho, koho by bavila koordinace agenturních zaměstnanců, pomohl s administrativou a mohl nastoupit ihned. Zároveň je pro nás důležitá předchozí praxe a zkušenosti ve skladu či logistickém centru.
Pošlete nám životopis. Za svou práci sklidíte nejen úspěch - čeká Vás mzda s motivační bonusovou složkou, stravenky, místo pracoviště přímo u klienta, pravidelná školení, teambuildingy a další zaměstnanecké benefity.
Vaší denní činností bude:
- koordinace agenturních zaměstnanců, cca 20-30 lidí
- plánování směn, reporting
- podílení se na náboru zaměstnanců a jejich kvalitním zaškolení
- tvorba pracovně právních dokumentů (vše naučíme)
- vytváření a udržování dlouhodobých kontaktů se zaměstnanci
Kdo jste?
- energická osobnost, která má zkušenosti ve skladu, min. 2 souvislé roky
- máte velmi dobré organizační dovednosti
- vaším koníčkem je komunikace s různými lidmi
- jste ochotný/á pracovat v denním provozu, bez nočních směn
- máte řidičský průkaz sk. B a nebojíte se jezdit
Co nabízíme?
- samostatnou a zodpovědnou práci, budete se tak moci podílet na úspěchu celé společnosti
- zajištěný svoz z Prahy Opatova
- radost z úspěchu a vydělaných peněz - motivační mzdové ohodnocení
- řadu benefitů - 28 dní volna celkem, stravenky, body do cafeterie, mobil i pro soukromé účely a mnoho dalších výhod
- práci na Praze východ, v Kunicích
- možnost zúročení profesních znalostí a zkušeností
- nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?