- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Krabice od bot je největší česká sbírka vánočních dárků pro děti v nouzi. Děti i dospělí v ní darují nejrůznější dárky zabalené v krabici od bot pro děti z rodin ohrožených chudobou. V letošním 14. ročníku zachráníme Vánoce pro nejméně 60 000 dětí, které by jinak možná žádnou nadílku nedostaly.
Hledáme 2 brigádníky pro správu hlavního sběrného místa v Praze v Nuslích, kde se během jednoho měsíce shromáždí a zase rozdá více než 6 000 vánočních dárků.
Správci sběrného místa se budou po dobu sbírky (25.11.- 8.12. od 13:30 do 19:30) střídat na sběrném místě a následně se postarají o expedici vybraných dárků (až do 22.12.).
Brigáda je vhodná pro lidi s perfektním smyslem pro organizaci, kteří mají rádi ve věcech systém a nebojí se počítače, ani telefonování.
Komunikace s dárci – mailem, telefonicky a osobně na sběrném místě
Přijímání a třídění dárků
Příprava sběrného místa a jeho údržba
Evidence dárků v systému správy rezervací
Plánování dobrovolníků a péče o ně (na sběrném místě se prostřídají desítky dobrovolníků)
Správa "skladu" dárků
Komunikace s odběrateli dárků a s dopravci, plánování rozvozů
Komunikace s firmami, školami, kteří přivezou různý počet krabic
Spolupráce s fotografem, kameramanem při pořizování záznamů
Po 20. 12. úklid sběrného místa a jeho předání
Milé vystupování, vřelá komunikace s dárci i příjemci dárků
Výborný projev po telefonu
Dobrá znalost práce s MS Office
Skvělé organizační schopnosti
Zkušenost s distribucí, skladovým hospodářstvím je velkou výhodou
Nadšení pro projekt Krabice od bot
Řidičský průkaz a auto výhodou
Pracovní doba a délka spolupráce:
25. 11. - 29. 11. všední dny 13:30 – 19:30, 2. 12. - 8. 12. včetně víkendu 13:30 – 19:30. Po skončení sbírky – od 9. 12. do 22. 12. pracovní doba dle nasmlouvaných odběrů dárků – nachystání dárků dle seznamu, pomoc s nakládkou, aktualizace evidence krabic na „skladě“.
Odměna 250 Kč / hod na DPP či fakturu.
Jak se přihlásit?
Pošlete nám, prosíme, co nejdříve svůj životopis a pár vět o sobě prostřednictvím tlačítka Odpovědět. Během několika dní se Vám ozveme telefonicky nebo e-mailem, v případě oboustranného zájmu bychom se sešli na osobní schůzku v týdnu od 18.10. nebo dle domluvy.
Více o sbírce na www.krabiceodbot.cz. Vaše dotazy rádi zodpovíme na tel. zobrazit tel. číslo (Denisa Ratajová).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.