- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Vytváříme příjemná pracovní místa založená na upřímných, férových vztazích a slušném jednání.
K zaměstnancům jsme vždy stejně féroví, slušní a upřímní, jako oni k nám.
Vážení dámy a pánové, dovolte, abych Vám nastínil směr, jakým se ubírá náš další projekt, společnost Reprea.
Před pěti lety, když jsme začínali s podnikáním my, byli jsme na to tenkrát sami a jako začínající podnikatelé jsme udělali spoustu chyb, které nás stály peníze, čas i nervy.
Chyby na začátku podnikání vás přitom leckdy mohou provázet celou dobu a zpravidla nejvíce bolí. Z každé chyby, kterou jsme udělali, jsme se ale poučili, a proto dnes již víme, jak, a hlavně s kým, správně rozjet podnikání. Jak efektivně nastavit procesy tak, aby o důležité věci bylo náležitě postaráno za minimální cenu a s minimálním úsilím.
Sami dobře víme, jak jsou začátky těžké, a proto je naším cílem, být pro začínající podnikatele silným partnerem, na kterého se budou moci ve všem od založení společnosti, přes získání oborového know-how skrze odpovědného zástupce , vedení účetnictví, tvorbu a revizi obchodních smluv až po marketing, tvorbu webových stránek, nalezení vhodného investora a zprostředkování lukrativních zahraničních zakázek na německy mluvících trzích. Podnikatelům tím rozvážeme ruce natolik, že mohou 100% času věnovat rozvoji svého podnikání, které jim vydělává peníze.
Zadávání dat do systémů Pipedrive, Pohoda, Fakturoid (vše zaškolíme)
Komunikace se stávajícími klienty a zaměstnanci (nejedná se o prodej)
Příprava a archivace smluv a jiných listin
100% Pečlivost při zadávání dat
Systematický přístup k práci
Znalost MS Excel, Outlook, Word.
Znalost kontingenčních tabulek v MS Excel výhodou
Spolehlivost a příjemné jednání
Práci 20h týdně v režimu po-pá od 9:00 do 13:00 (dá se dohodnout i jinak)
Mzdu 20 000 Kč hrubého na HPP, případně i možnost práce na DPP (pro doplnění informací k DPP, volejte)
Vánoční prémie ve výši až 13. Platu
Do budoucna možnost částečné pracovat na homeoffice
Mladý kolektiv
Příjemnou nadřízenou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?