- 24 960 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš praxi z automotive z odd. kvality a kontroly jakosti? Umíš se domluvit v AJ? Chceš pracovat pro firmu, která Tě podrží, naučí spoustu nových věcí a také Tě za práci ocení? Ano? Do našeho nového týmu hledáme jak juniory, tak seniory! Pošli mi svoje CV, ozvu se zpět!
* Podílení se na zlepšování procesů výroby
* Práce na projektech jak vlastních, tak i s týmem
* Denní komunikace se zákazníkem
* Podílení se na řešení interních reklamací dílů pro určené zákazníky
* Zajištění úspěšnosti interních, externích a certifikačních auditů
* Pravidelné reportování vedení společnosti
* Spolupráce s výrobou
* Vedení příslušné dokumentace
* Vzdělání min ŠŠ
* Uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
* Praxe z automotive nutná
* Znalost aj na komunikativní úrovni nutná
* Praxe ze zákaznicko-interní kvality výhodou
* Znalost základních procesů a pojmů (FMEA, CP, QIP, 8D, 5 WHY, Ishikawa)
* Být odolný vůči stresu, poradit si sám a přijít na nové věci
* Být schopný se odprezentovat – asertivní, komunikativní osobnost
* Orientace ve výkresové dokumentaci a práce s ní
* Mít chuť se ještě naučit spoustu nových věcí
* Schopnost řídit/vést tým
* Flexibilita
* Komplexní analytické myšlení
* Možnost odborného zaučení a profesního růstu
* Pružná pracovní doba
* Věrnostní bonusy
* Stravenky
* 25 dní dovolené
* Místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?