Administrativní asistent/ka & Junior Office Manager - Partners Banka Cheb

Cheb
30.000 – 60.000 Kč
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Partners Financial Services, a.s.

MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU

Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability. Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis. V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.

Administrativní asistent/ka & Junior Office Manager
Staňte se součástí první české poradenské banky, která mění svět financí k lepšímu. 💼✨

Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu / kolegyni, který/á nám pomůže se zajištěním hladkého chodu pobočky a bude důležitou oporou pro náš tým poradců. Pokud Vás baví administrativa, práce s lidmi a chcete fungovat v moderním a přátelském prostředí, jste náš člověk!


✅ Co od Vás očekáváme:


Máte výborné komunikační schopnosti a umíte spolupracovat v týmu
Jste zodpovědná osobnost a potrpíte si na přesnost a pořádek
Ovládáte práci na PC (MS Office) a máte chuť učit se nové systémy
Máte dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
Samozřejmostí je čistý trestní rejstřík

🧩 Co bude Vaší náplní práce:

Administrativní podpora bankovních poradců a obchodního týmu
Zpracování smluv a správa dokumentace
Práce v interních systémech a databázích
Komunikace s klienty a obchodními partnery (telefon, e-mail)
Organizace schůzek a chod pobočky
Řešení operativních úkolů dle aktuálních potřeb

🎁 Co Vám nabízíme:

Fixní mzdu dle úvazku a zkušeností
Motivační bonusy a provize za kvalitně odvedenou práci
Přátelské, moderní a podpůrné pracovní prostředí
Možnost částečné práce z domova
Přístup k profesionálnímu finančnímu a manažerskému vzdělávání
Možnost profesního růstu a kariérního posunu

📍 Kde budete pracovat:
PM Cheb , Svobody 25, Cheb 35002
📆 Nástup:
Ihned nebo dle dohody
🕒 Typ úvazku:
HPP / IČO | plný úvazek / zkrácený / víkendový

👉 Zaujala Vás tato příležitost?
Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí týmu, který má směr, energii a ambice.

Těšíme se na setkání s Vámi!

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Partners Financial Services, a.s.
Türkova 2319/5b
149 00 Praha

IČO: 27699781
Datová schránka: xp8fkpf
Další informace:
GPS: 50.036957,14.49285,
S-JTSK: -738485.77 -1049277.37, RUIAN: 26136571

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.