Personální A Mzdový/Á Specialista/Tka

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

Láká tě práce v dynamickém prostředí? Baví tě komunikace, organizace a práce s daty? Chceš se podílet na poskytování kvalitní podpory zaměstnancům a zajišťování bezchybné mzdové a personální agendy?

Do našeho osmičlenného plzeňského týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Personální a mzdový specialista/tka, který/á bude mít na starosti kompletní správu mzdové a personální agendy pro cca 360 přidělených zaměstnanců pracujících převážně na DPP a DPČ. Bude partnerem v těchto oblastech pro zaměstnance a podpoří HR Business partnery a liniové manažery.

Pokud tě tato výzva zaujala, neváhej a přidej se mezi „Prazdrojáky“ a staň se součástí týmu, ve společnosti, kde se tvoří značky, které miluje celý svět.

Je mnoho důvodů, proč si vybrat kariéru právě v Prazdroji. Víme, že naši zaměstnanci jsou naším bohatstvím. Podpoříme tvůj potenciál a staneš se součástí týmu Prazdroj. Společně se inspirujeme, rosteme a tvoříme produkty, které nás baví.  

Co tě bude čekat během tvého pracovního dne?

  • Administrace všech změnových požadavků v personálním systému a příprava příslušných pracovněprávních dokumentů k této změně (nástupy, výstupy, přesuny, atd.).
  • Konzultační činnost spojená s informovaností zaměstnanců (daňová, sociální a zdravotní oblast a pracovně právní poradenství).
  • Komunikace s HR Business partnery a vedoucími pracovníky pří přípravě příslušných dokumentů pro nové/odcházející zaměstnance.
  • Zajištění zpracování mezd a dalších činností spojených se mzdovou agendou pro svěřenou skupinu zaměstnanců v souladu s platnou mzdovou legislativou České republiky dle harmonogramu účetní uzávěrky.
  • Komunikace s OSSZ, zdravotními pojišťovnami, ÚP, exekutorskými úřady a soudy, apod.

Co by Ti nemělo chybět?

  • SŠ vzdělání.
  • Znalost personální a mzdové agendy napříč typy zaměstnaneckých poměrů (HPP, DPP, DPČ apod.).
  • Min. 3 roky praxe se zpracováním mzdové agendy dle českých předpisů a znalost příslušné legislativy.
  • Anglický jazyk alespoň na úrovni B1.
  • MS Office – střední pokročilá úroveň.
  • Schopnost řešit více úkolů najednou, prioritizovat a dotahovat úkoly.
  • Samostatnost a „pro-klientský“ přístup.
  • Vynikající komunikační a vyjadřovací schopnosti.   
  • Schopnost pracovat pod tlakem náročných termínů. 
  • Motivace neustále se rozvíjet v personální a mzdové oblasti.

Co ti přidá body navíc?

  • Praxe ve výrobní společnosti.
  • Znalost personálního systému SAP SuccessFactors, mzdového systému Nugget a docházkového systému Cominfo.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • 5 týdnů dovolené + další 2 dny na regeneraci.
  • 2 placené dny v roce na dobrovolnickou činnost.
  • Flexibilní a zkrácenou pracovní dobu – pracuj 4,5 hodiny denně.
  • Práci převážně z kanceláře, s možností příležitostného home office.
  • Roční bonus.
  • Příspěvek na penzijní spoření – 18 000 Kč ročně na tvoje penzijní připojištění.
  • Benefitní systém Cafeteria – výběr ze široké nabídky uplatnění (zdraví, sport, kultura, cestování a další oblasti).
  • Dotované stravování přímo v areálu a naše nealko nápoje zdarma.  
  • Poukázky na nákup výrobků z portfolia Plzeňského Prazdroje, pro radost sobě i blízkým.
  • Asistenční program Lyra wellbeing – pro pomoc v nenadálých životních situacích (právo, finance, psychologie, zdraví a osobní pohoda).
  • Podporu pro maminky, nebo tatínky při dřívějším návratu z rodičovské dovolené.
  • Komplexní systém vzdělávání a rozvoje, včetně příspěvků na jazykové kurzy.
  • Přátelskou, neformální a otevřenou atmosféru. V Prazdroji platí "kultura otevřených dveří." Brzy po nástupu zjistíš, že nebudeš muset sám/sama lovit v návodech. Kolegové tu budou pro tebe! 

Místo výkonu: Plzeň, případě Praha.

Zkrácený pracovní úvazek - 4,5 hodiny denně.

Smlouva na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy a prémie
  • Možnost kariérního růstu
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Plzeňský Prazdroj, a. s.
U Prazdroje 64/7
301 00 Plzeň

IČO: 45357366
Datová schránka: db8cgqz
Další informace:
GPS: 49.746488,13.386261,
S-JTSK: -821809.67 -1069886.08, RUIAN: 24567965

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.