- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
FINANČNÍ PORADCE - NOVÁ POBOČKA ÚSPĚŠNÉ ČESKÉ BANKY
Otevíráme novou pobočku Partners Banky v Kralupech nad Vltavou a rozšiřujeme tým finančních poradců. Vítáme jak zkušené kolegy/ně, tak lidi bez praxe ve financích. Zažívejte pocit smysluplné práce ve prospěch klientů. Pomáhejte jim naplnit finanční cíle a sny. V Partners Bance nabízíme finanční produkty několika desítek finančních institucí, takže pro klienty vyberete vždy to nejlepší.
👉 Pro zkušené poradce i nováčky v oboru a absolventy
Přijímáme zkušené finanční poradce i nové kolegy/ně bez praxe v oboru. Práce finančního poradce je vhodná i pro čerstvé absolventy škol. Díky propracovanému školení vás na novou práci dobře připravíme.
Vaše náplň práce. Co dělá finanční poradce?
● Klientům pomůžete ujasnit finanční i životní cíle, na které potřebují peníze.
● Důkladně rozeberete, za co utrácí a jaké finanční služby aktuálně využívají.
● Po schůzce s klientem vše pečlivě vyhodnotíte a připravíte finanční plán.
● Finanční plán jsou tipy na lepší práci s penězi a na vhodné finanční služby.
● Finanční plán je cesta k opravdovému splnění přání, snů a cílů klientů.
● Na finančním plánu vysvětlíte klientům, jak se časem naplní jejich přání.
● O finanční plány budete dále pečovat, aby stále směřovaly k cílům klientů.
● Stanete se dlouhodobým finančním koučem a poradcem klientů.
● Užijete si krásné pocity ze smysluplné práce ve prospěch klientů.
Jsme poradenská banka, takže nabízíme finanční produkty desítek finančních institucí. Pro klienty najdete vždy to nejvýhodnější. Na tvorbu finančních plánů vás dobře připravíme.
Pomůžeme vám
Provedeme vás školením. Pak budete přihlížet práci kolegů. Poté si vše mnohokrát zkusíte pod naším dohledem. Kdykoliv se můžete ptát. Získáte jistotu a začne se vám dařit.
✅ Poznáte se? Ozvěte se
● Umíte naslouchat lidem. Chápete, co sdělují a co potřebují.
● Mluvit s lidmi osobně či telefonicky je pro vás hračka, baví vás to.
● Umíte hodně zabrat v práci či vzdělávání, když je to potřeba.
● Povahou jste aktivní až trochu akční, nesedíte s rukama v klíně.
● Dokážete se učit nové věci a postupy, přijmout je a dodržovat je.
● Bez větších ostychů zkoušíte nově nabyté dovednosti a postupy.
● Ovládáte počítač a kancelářskou techniku, znáte Microsoft Office.
💰 30 000 Kč až 50 000 Kč měsíčně
Garantujeme rozumný pevný výdělek. Váš celkový příjem bude stoupat se získávanými dovednostmi a dle individuálních výsledků práce. Takto obvykle rostou výdělky finančních poradců:
● 50 000 Kč po půlroce obvykle vydělává průměrný poradce.
● 70 000 Kč po roce obvykle vydělává průměrný poradce.
● Více než 100 000 Kč po 3 letech vydělávají nadprůměrní poradci.
🎁 Další benefity
● Kvartální bonus až 50 000 Kč dle výsledků poradce
● Roční bonus podle výsledků celé pobočky
● Výhodné sazby na hypotéku a další produkty
🚀 Kariérní růst je možný
Z finančních poradců vyrostou specialisté na vybrané služby nebo poradci pro VIP klienty. Časem můžete zastávat manažerskou pozici v rámci pobočky nebo řídit vlastní pobočku.
🙏 Podmínky
● Maturita v jakémkoliv oboru.
● Čistý trestní rejstřík. Výpis z rejstříku až po pohovorech.
● Výborná čeština, mluvená i psaná.
📍 Parádní místo práce: Kralupy nad Vltavou
Pobočka vzniká v nově vystavěné budově v Erbenově ulici v Kralupech nad Vltavou.
➡️ Forma práce: IČO s jistotou fixní mzdy
Využívejte výhody práce na IČO a přitom garanci jistého fixního základu. Na pohovoru vám vysvětlíme, proč jde ideální formu práce. Pomůžeme vám se zřízením živnostenského listu a účetnictvím.
🗓️ Teď pošlete CV. Co bude dál?
Nástup v březnu 2025 i kdykoliv později v průběhu 2025.
Těšíme se na vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?