Media Specialist

Staré Město, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Mírně pokročilý B1) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Do you enjoy shaping how people connect with our brands online and offline? Would you like to be part of a team that plans and executes media campaigns for iconic brands like Pilsner Urquell, Kozel, Radegast, Gambrinus, in the Czech Republic and Slovakia? Do you like turning data insights into impactful campaigns? Then join the Media Department in a company that creates brands loved around the world.   

There are many reasons to choose a career at Prazdroj. We know that our employees are our wealth. We’ll support your potential, and you’ll become part of an environment where we inspire each other, grow together, and create products we truly enjoy. We are proud holders of the Equal Salary Certification, and fairness and transparency are core values for us. 

What will be your daily work activities?

  • Coordinating the execution of media campaigns with agency partners

  • Managing campaign timelinesbriefings, and content delivery across digital channels

  • Monitoring campaign performance and optimizing results in collaboration with media agencies

  • Compiling reporting dashboards and delivering insights

  • Assisting in analyzing platform performance and identifying trends

  • Supporting the Media Manager with TV and OOH planning and campaign execution as needed. 

What is necessary for this position? 

  • 2–3 years’ experience in digital marketing or media execution (agency or client-side). 

  • Familiar with MetaGoogle AdsYouTube, and programmatic basics

  • Able to work with media reporting tools and compile campaign reports

  • Fluent in English and Czech/Slovak

  • Comfortable working with agencies and internal stakeholders

  • Proactive in supporting campaign execution and process improvement

  • Detail-orientedreliable, and a strong coordinator with excellent analytical skills

Benefits that will bring you joy:  

  • Customized home office - 50:50 rule with the possibility of individual arrangement.    

  • Reduced working hours - work 7.5 hours per day.    

  • Annual bonus.    

  • Pension savings contribution - 18,000 CZK annually for your pension insurance.    

  • Cafeteria benefit system - selection from a wide range of options (health, sports, culture, travel, and other areas).    

  • Meal allowance - 105 CZK daily directly to your salary.   

  • Vouchers for purchasing products from Pilsner Urquell's portfolio for your enjoyment and your loved ones.    

  • Lyra wellbeing assistance program for help in unexpected life situations (law, finance, psychology, health, and personal wellbeing).    

  • Support for mothers or fathers returning early from parental leave.    

  • Comprehensive education and development system, including contributions to language courses.    

  • With equal salary certification, you can be sure that your pay will be fair and equitable.  

 

We are committed to nurturing a workplace where we celebrate and respect differences, and support everyone to be true to who they are! At Asahi Europe and International, we believe you can SHINE AS YOU ARE - no matter your age, gender, ethnicity, sexual orientation, disabilities, religion, or beliefs. We want to support you to be courageous in your individuality and to know that whoever you are and whatever your circumstances, you can belong with us without having to conform. 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

Plzeňský Prazdroj, a. s.
U Prazdroje 64/7
301 00 Plzeň

IČO: 45357366
Datová schránka: db8cgqz
Další informace:
GPS: 49.746488,13.386261,
S-JTSK: -821809.67 -1069886.08, RUIAN: 24567965

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.